اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  گروههای توان خواه

رئیس سازمان بهزیستی در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد

توزیع ۴۸۰۰ بسته حمایتی میان سیل‌زدگان لرستان/ ارسال بسته ویژه برای کودکان سیل‌زده

رئیس سازمان بهزیستی از توزیع ۴ هزار و ۸۰۰ بسته انواع بسته‌های حمایتی میان مددجویان گرفتار در سیل لرستان خبر داد.

توزیع ۴۸۰۰ بسته حمایتی میان سیل‌زدگان لرستان/ ارسال بسته ویژه برای کودکان سیل‌زده

وحید قبادی دانا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، از توزیع بسته‌های حمایتی برای مددجویان بهزیستی با استفاده از نیروهای داوطلب اورژانس اجتماعی و تسهیل‌گران CBR به صورت خانه به خانه در میان سیل‌زدگان لرستان خبر داد.  

وی ادامه داد: بسته‌های توزیع‌شده شامل مواد غذایی در ۳۱۴۵ بسته و در اقلام خشکبار، برنج، روغن، تن ماهی، تن لوبیا، خرما، قند، چای، سویا، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات بوده است. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بسته‌های مواد بهداشتی در ۱۲۱۴ بسته شامل دستمال کاغذی، پد بهداشتی، پوشک، پوشینه در سایزهای مختلف(۴۰ کارتن)، صابون، شامپو و مواد شوینده است. 

وی ادامه داد: بسته ویژه‌ای برای کودک در قالب ۲۴۱ بسته شامل شیر خشک، پوشک، شیشه شیر، پتو و زیرانداز نیز تدارک دیده شده است. 

وی گفت: برخی از اقلام ضروری مانند فرش، موکت، وسایل آشپزخانه و لوازم پیک‌نیک نیز ارسال شده و البسه در یک هزار دست و در سایزهای مختلف نیز توزیع شده است. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۴ هزار و ۸۰۰ بسته از انواع بسته‌های حمایتی تاکنون توزیع شده و یک‌هزار و ۴۰۰ عدد لوازم ضروری مانند فرش و پتو در ۱۴۰۰ عدد به همراه ۱۵۰ دست وسایل آشپزخانه میان سیل‌زدگان توزیع شده است. 

قبادی دانا از توزیع ۷۰ عدد واکر، عصا، ویلچر و توالت فرنگی در بین سیل زدگان خبر داد.

وی افزود: پاکسازی و خرید تجهیزات اداری و وسایل مربوط به کلینیک‌های توانبخشی مانند فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتاردرمانی برای اداره بهزیستی شهرستان پل‌دختر و پاکسازی و تجهیز اداره بهزیستی شهرستان سراب‌دوره که در جریان سیل تمام تجهیزات آن آسیب‌دیده بود از دیگر اقدامات انجام شده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول