اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تا پایان شهریور ۵۰۰ واحد مسکونی را به سیل‌زدگان تحویل می‌دهیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: براساس سهیمه اولیه تمامی واحدهای تعمیری پایان‌یافته و در زمینه بازسازی نیز تلاش داریم تا پایان شهریور ۵۰۰ واحد مسکونی را به مردم تحویل دهیم.

تا پایان شهریور ۵۰۰ واحد مسکونی را به سیل‌زدگان تحویل می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، میرمحمد غراوی عصر سه‌شنبه در هفدهمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان با اشاره به روند رو به رشد تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان اظهار کرد: خوشبختانه روند بازسازی و بهسازی منازل آسیب‌دیده شتاب گرفته و سهمیه استان از 17 هزار و 500 واحد به 21 هزار واحد ارتقا یافته است.

* سهمیه 10 هزار 500 واحد سیل‌زده استان گلستان برای تعمیرات واحدهای مسکونی به خوبی پایان یافت

وی افزود: سهمیه استان در زمینه تعمیرات واحدهای مسکونی 10 هزار 500 واحد بود که به خوبی پایان یافت و علاوه بر آن 2 هزار و 250 واحد دیگر تعمیراتی نیز در حال انجام است.

وی یادآور شد: تاکنون پی‌کنی 4 هزار و 576 واحد پایان یافته، 3 هزار و 276 واحد در مرحله فنداسیون است و ساخت اسکلت و سقف یک‌هزار و 747 واحد به اتمام رسیده است.

* پرداخت غرامت به کشاورزان سیل‌زده به دلیل اختلافات موجود بین پژوهشکده فضایی و جهاد کشاورزی در خصوص پهنه آبگرفتگی روند کُند است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان ضمن تقدیر از تمامی دستگاه‌های همراه در زمینه بازسازی و نوسازی، گفت: در زمینه پرداخت غرامت به کشاورزان به دلیل اختلافات موجود بین پژوهشکده فضایی و جهاد کشاورزی در خصوص پهنه آبگرفتگی روند کُند است که مقرر شده تا 15 شهریور اختلافات حل شود پرداخت خسارات انجام شود.

غراوی خاطرنشان کرد: پس از مصوبه هیات دولت تسهیلات مورد نظر برای جبران خسارات بخش صنعت ابلاغ شده و روند آن در حال اجراست.

وی با اشاره به خسارات وارده به بخش‌های زیربنایی ادامه داد: اعتبارات ابلاغی به دستگاه‌های اجرایی مختلف توزیع شده و اعتبارات جبران خسارت به شهرها و روستاها نیز از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ شده و در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به مبادله موافقتنامه و جبران خسارات تاسیسات زیربنایی اقدام کنند.

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول