اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فیس بوک میلیونها حساب متخلف را بست

فیس بوک از حذف میلیونها حساب کاربری متخلف خبر داد که برای گمراه کردن کاربران و انتشار اطلاعات غلط به کار می روند.

فیس بوک میلیونها حساب متخلف را بست

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، فیس بوک از تعطیلی شبکه‌ای از حساب‌های کاربری خبر داد که وابسته به بازیگران خارجی بوده و برای انتشار اطلاعات غلط برای کاربران آمریکایی به کار می رفتند.

 

حساب‌های کاربری یادشده اطلاعات غلطی را در مورد شرایط آمریکا منتشر می‌کردند تا باعث انحراف ذهن کاربران این کشور در مورد شرایط داخلی این کشور شوند. نکته جالب این است که بخش اعظم اطلاعات این حساب‌های کاربری در حمایت از دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا منتشر می‌شدند.

فیس بوک مجموع این حساب ها را 55 میلیون مورد اعلام کرده است که برخی از آنها در قالب صفحاتی خاص مشغول فعالیت بودند. گروه‌های یادشده با حساب‌های کاربری متخلف زیادی در ارتباط بودند تا افراد را به سمت این صفحات دروغ پراکن هدایت کنند.

فیس بوک در تلاش برای شناسایی حساب‌های کاربری دروغ پراکن در آستانه برگزاری رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است. در سال 2016 هم این شرکت به بی توجهی به این موضوع متهم شده بود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول