اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ملکوتیان: مجلس باید توطئه نقدینگی را سریعاً رفع کند

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران گفت: مجلس باید توطئه نقدینگی را از طریق تنظیم سند و مجموعه‌ای از قوانین ریز و درشت رفع کند و کاری کند که نقدینگی به سمت تولید و اشتغال حرکت کند.

ملکوتیان: مجلس باید توطئه نقدینگی را سریعاً رفع کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مصطفی ملکوتیان عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران امروز (پنج‌شنبه 5 تیر) در نشست علمی انجمن انقلاب اسلامی ایران با موضوع تحلیل و کالبدشکافی وقایع اخیر آمریکا و شاخصه‌های مجلس انقلابی که در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد، اظهار داشت: مجلس می‌تواند در عموم مسائل براساس اصول قانون اساسی قانون وضع کند. 

** مجلس باید با رفع خلا‌ءهای قانونی در راس امور بودن را ثابت کند

وی افزود:‌ مجلس از طریق تصویب قوانین و پر کردن خلاء‌های قانونی و همواره کردن راه پیشرفت و تعالی کشور در رأس امور باشد.

عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران  درباره وظیفه مجلس انقلابی تصریح کرد: از نظر ثروت بالقوه در ایران کشورمان مقام پنجم دنیا را در اختیار دارد این در حالی است که با داشتن ۱۶۸ نوع مواد معدنی جایگاه بسیار مطلوبی در دنیا د اریم. ضمن اینکه جایگاه اول گاز دنیا، جایگاه اول نفت و گاز دنیا، جایگاه دوم روی دنیا، جایگاه اول نیکل در دنیا از آن جمهوری اسلامی است و در مجموع ۷ درصد منابع معدنی دنیا با وجود یک درصد دنیا در اختیار کشورمان است.

** توطئه نقدینگی را در مجلس رفع کنیم

ملکوتیان گفت: توطئه نقدینگی در کشور وجود دارد در حالی که در بسیاری از کشورها چنین توطئه‌ای وجود ندارد و آنها این رویه را مدیریت کرده‌اند.

وی افزود: کشورهای خارجی توانسته‌اند توطئه نقدینگی را با تصویب قوانین حل کنند.

عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت:‌ مجلس باید توطئه نقدینگی را از طریق تنظیم سند و مجموعه‌ای از قوانین ریز و درشت رفع کند و کاری کند که نقدینگی به سمت تولید و اشتغال حرکت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول