اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شعبه اختصاصی برای رسیدگی به امور ایثارگری در دادگستری هر استان راه‌اندازی شود

نماینده خانواده شهدا در استان گلستان خطاب به رئیس قوه قضاییه گفت: یک شعبه اختصاصی برای رسیدگی به امور ایثارگری در دادگستری هر استان راه‌اندازی شود.

شعبه اختصاصی برای رسیدگی به امور ایثارگری در دادگستری هر استان راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید محمد حسینی ظهر امروز در دیدار رئیس قوه قضائیه با فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار کرد: در استان گلستان چهار هزار شهید و ۱۴ هزار جنباز تقدیم انقلاب اسلامی شده است همچنین ۱ یک‌هزار و ۲۰۰ آزاده نیز در استان گلستان داریم و نیاز است یک شعبه اختصاصی برای رسیدگی به امور ایثارگری در دادگستری هر استان راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی که ایثارگران در اجرای آن با مشکل مواجه شدند در دستور کار قرار بگیرد البته خانواده شهدا و جانبازان در رابطه با اعطای تسهیلات مشکل دارند.

نماینده خانواده شهدا در استان گلستان ابراز کرد: استفاده از ظرفیت خیرین، ستاد دیه و غیره برای کمک به ایثارگرانی که دچار جرایم غیرعمد شدند نیز از خواسته‌های خانواده معزز شهدا و جانبازین از قوه قضاییه است.

حسینی با تاکید بر اجرای قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران در به کارگیری نیروها در دستگاه‌های اجرایی گفت: دستگاه اجرایی در قسمت پیمانی و رسمی این کار را به خوبی انجام می‌دهند اما در به کارگیری نیروهای شرکتی و غیررسمی از ۲۵ درصد حداقل به کارگیری نیروها رعایت نمی‌شود لطفا در این زمینه پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول