اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حاج قاسم با تکیه بر ولایتمداری و مردمی بودن به یک مکتب تبدیل شد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اخلاص، دیانت، ولایتمداری و مردمی بودن از مهمترین ویژگی‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایشان با تکیه بر همین ویژگی‌ها خودش به یک مکتب تبدیل می‌شود.

حاج قاسم  با تکیه بر ولایتمداری و مردمی بودن به یک مکتب تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی امروز در مراسم یادواره شهدای مکتب فاطمی با بیان اینکه  شهید سلیمانی تربیت یافته دانشگاه دفاع مقدس و مکتب امام خمینی (ره) بود، اظهار کرد: شهید سلیمانی و همه همرزمان او در دوران دفاع مقدس تربیت یافته تعالیم مکتب امام خمینی (ره) و پرورش‌یافته دانشگاه دفاع مقدس هستند.

وی تصریح کرد: اخلاص، دیانت، ولایتمداری و مردمی بودن از مهمترین ویژگی‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایشان با تکیه بر همین ویژگی‌ها خودش به یک مکتب تبدیل می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: حاج قاسم در راه دفاع از اسلام و انقلاب به درستی پیش رفت، از امام جامعه جلو نزد یا عقب نیافتاد که این مصداق بازر ولایتمداری بود.

ملک‌شاهکوهی خاطرنشان کرد: دشمنان ما طی ۴۳ سال گذشته ‌خصمانه‌ترین اقدامات را علیه ما به کار گرفته‌اند اما ایران اسلامی به برکت خون شهدا کماکان چون کوهی استوار ایستاده است.

وی تاکید کرد: عزیزان بدانید فردای کشور متعلق به شما جوانان است و بنده به شما توصیه می‌کنم در گام دوم انقلاب اسلامی با الگوبرداری از حضرت زهرا (س) قدم بردارید.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول