اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سرمربی نساجی: درخواست از رئیس جمهور تنها راه باقی مانده برای‌مان بود

ساکت الهامی سرمربی باشگاه نساجی مازندران درباره استوری مشترک بازیکنان این تیم گفت: درخواست از رئیس جمهور تنها راه باقی مانده برای‌مان بود.

سرمربی نساجی: درخواست از رئیس جمهور تنها راه باقی مانده برای‌مان بود

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| ‍ تیم نساجی با شکست تیم گل‌گهر در استادیوم امام رضای مشهد با نتیجه ۳-۱ دست به کار بزرگی زد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به همین بهانه روابط‌عمومی باشگاه نساجی مصاحبه‌ای با ساکت الهامی سرمربی باشگاه انجام داده و با این توضیح که نساجی در لیگ‌برتر هم ارانه‌گر نمایش‌های خوبی در برابر حریفان بوده و در پایان دور رفت با ۲۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت و بر خلاف فصل قبل دیگر برای ماندن در جدول بازی‌ها بازی نمی‌کند. این تیم با توجه به فاصله کم با تیم‌های بالاسر خود در صورت ادامه این روند حتی می‌تواند به تیم‌های مدعی نزدیک شود.

*آقا ساکت؛ کمتر کسی فکر می‌کرد نساجی با این نتیجه گل‌گهر را شکست دهد؛ چطور موفق به انجام این کار شدید؟ 

شاید این طرز تفکر طبیعی بوده باشد. به این خاطر که گل‌گهر از نظر من چه از نظر فردی و از نظر تیمی یک تیم خوب است و پر افتخارترین مربی  لیگ‌برتر را در اختیار دارد. آقای امیر قلعه نویی که از نظر من جدا از پرافتخارترین مربی لیگ‌برتر مربی باهوشی است. اما با احترام به گل گهر و امیر قلعه نویی من به پیروزی تیمم در بازی با گل‌گهر ایمان داشتم و برای رسیدن به این مهم تمرین کردیم و خوشبختانه بازیکنان در زمین با همه توان و انگیزه نکاتی را که تمرین کرده بودیم پیاده کردند و برنده شدیم. خوشبختانه بازیکنانی که روی نیمکت هم بودند بعد از ورود به زمین ماموریت خود را به خوبی انجام دادند و خدا را شکر برنده از میدان خارج شدیم. 

*تیم شما ۸ بازی در لیگ برتر و ۲ بازی در جام حذفی نباخته است؛ آیا این به خاطر ارایه تفکر دفاعی تیم‌تان بوده است؟

به هیچ وجه. متاسفانه بازی ما با گل‌گهر پخش نشد. اما دست کم شما دیدید ما در استادیوم آزادی در برابر تیم‌های استقلال و پرسپولیس رو به جلو فوتبال کردیم. در برخی از بازی‌هایی که نباختیم شایسته برد بودیم. نمونه‌اش در بازی با نفت مسجد سلیمان. در بازی با تراکتور اگر از ضد حملات بهره می‌بردیم می‌توانستیم برنده از میدان خارج شویم. خب در فوتبال این‌طور نیست که در همه دقایق بازی شما در حمله باشی. همه حریفان در حمله توانمند هستند و زمانی که حمله می‌کنند و شما باید دفاع کنی تا آسیب نبینی. اما استراتژی ما در همه بازی‌ها حتی در مصاف با تیم‌های مدعی ارایه فوتبال رو به جلو است. ما تلاش می‌کنیم تاکتیک خود را به حریف دیکته کنیم اما خب طبیعی است در برخی از دقایق بازی موفق به انجام این کار نشویم. در چنین دقایقی باید دفاع کنیم. اما من به عنوان سرمربی تیم صادقانه به شما می‌گویم هدف ما بردن است نه نباختن. اینکه ۱۰ هفته نباخته‌ایم زیاد برای ما اهمیت ندارد. اهمیت این است که بهتر فوتبال کنیم و بیشتر برنده شویم. 

*با این روند و با توجه به فاصله کم امتیازی با تیم‌های بالای جدول آیا برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگید؟ 

باور کنید این موضوع برایم اهمیتی ندارد. الان مهمترین موضوع برای من بازی با فجرسپاسی است. مسابقه‌ای که حتی به اعتقاد من سخت‌تر از بازی با گل‌گهر برای ما است. به این خاطر که در خانه حریف بازی می‌کنیم و زمین کیفیت خوبی ندارد و به طور حتم می‌خواهد برای تغییر وضعیت به منظور کسب سه امتیاز بازی کند. همه این‌ها به کنار؛ اینکه فجرسپاسی یک تیم خوب با یک مربی خوب است و به اعتقاد من در جدول رده‌بندی پیشرفت خواهد کرد. من در زندگی هم این طور هستم. سعی می‌کنم در لحظه‌ای که در آن قرار دارم زندگی کنم و کار خود را به خوبی انجام دادم. الان وظیفه من و بازیکنان خوب تمرین کردن برای بازی با فجرسپاسی است و نه چیزی بیش از این. اما صادقانه می‌گویم هر روز با انگیزه بیشتری نیست به دیروز در تمرین حاضر می‌شوم و دوست دارم بازیکنانم موفقیت‌های بیشتری را تجربه کنند. تنها و تنها به این خاطر که بازیکنان شایسته‌ای هستند. هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی. همین‌جا از تک تک بازیکنانم چه باتجربه‌ها و چه کوچک‌ترها تشکر می‌کنم. این بازیکنان هستند که موجب می‌شوند من تبدیل به مربی بهتری شوم. 

*چند روز پیش همه بازیکنان نساجی در استوری خود از رئیس جمهور برای ترمیم چمن استادیوم شهدای ساری استمداد طلبیدند. حتی شما! 

بله. این تنها راه باقی مانده برای ما بود که مظلومیت خود را فریاد بزنیم. نه به عنوان سرمربی نساجی بلکه به عنوان کسی که سال‌های سال در ورزش است یک سوال دارم؟ آیا حق استان پهناور مازندران که حق بزرگی بر گردن ورزش دارد یک استادیوم مناسب بازی لیگ‌برتر نیست؟ ما هر هفته در سفر هستیم. آن‌هم در روزهایی که بازی‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شود. نمی‌خواهم بگویم هیچ اقدامی نشده است.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول