اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

تغییرات قانون باعث کاهش اعتبارات کتابخانه‌های عمومی شده است

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییرات قانون باعث کاهش اعتبارات کتابخانه‌های عمومی شده، ولی با رایزنی و پیگیری با مسئولان استان می‌توان در بخش تملک دارایی‌ها اعتبارات بیشتری جذب کرد.

تغییرات قانون باعث کاهش اعتبارات کتابخانه‌های عمومی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیدسعید زمانیان ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری و تعدادی از پرسنل گفت: اقدامات انجام گرفته در کتابخانه‌های عمومی این استان قابل تقدیر است.

وی افزود: اداره‌کل کتابخانه‌های استان چهارمحال و بختیاری در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی اقدامات مطلوبی در سطح شهر و کتابخانه‌های عمومی انجام داده است.

نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام اقدامات بدون اعتبارات کافی با مشکلات بسیاری همراه بوده و انجام این فعالیت‌ها با وجود مشکلات فراوان شایسته و قابل تقدیر است.

عضو کمسیون بودجه و تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشرفت‌ها از لحاظ کمی و کیفی در کتابخانه‌ها کاملا مشهود است و باید در جهت معرفی خدمات کتابخانه‌ها اطلاع‌رسانی بیشتری انجام شود، چراکه اطلاع‌رسانی و معرفی منابع و خدمات کتابخانه‌ها، جذب مخاطب بیشتری را به‌دنبال خواهد داشت.

زمانیان گفت: تغییرات قانون باعث کاهش اعتبارات کتابخانه‌های عمومی شده، ولی با رایزنی و پیگیری با مسئولان این استان می‌توان در بخش تملک دارایی‌ها اعتبارات بیشتری را جذب نمود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در ادامه عنوان کرد: اقدامات بسیار متنوعی در کتابخانه‌ها انجام شده است و روند فعالیت‌ها به سوی برنامه‌ریزی کتابداران جهت جذب بیشتر اعضا انجام می‌شود.

صادقی توسعه کتابخانه‌های استان چهارمحال و بختیاری را در یک‌ سال اخیر تحولی عظیم برشمرد و افزود: امیدواریم با حمایت و مساعدت بیشتر مسئولان و تخصیص اعتبارات لازم جهت راه‌اندازی کتابخانه حق انتفاعی با تکمیل تجهیزات و تعمیرات لازم کتابخانه‌های مذکور سریعتر راه‌اندازی شوند و مورد بهره‌برداری قرار گیرند. 

انتهای پیام/68001/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول