اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

سپاه اقتدار ایران را نشان داد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه گروهک تروریستی پژاک گفت: رزمندگان سپاه اسلام تنها گوشه‌ای از اقتدار نظام ما را به نمایش گذاشتند.

سپاه اقتدار ایران را نشان داد
محمدحسین نژادفلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، فریب‌خوردگان داخلی و گروه‌های ضد ایرانی مستقر در کشورهای همسایه مورد حمایت جدی غربیها قرار گرفتند.
وی افزود: گروهکهای فوق با استفاده از تسهیلات و حمایت‌ غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی هر از گاهی تحرکاتی علیه منافع ملت ایران انجام داده و دست به اقدامات تروریستی میزدند.
این مسئول با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره در مقابل دشمنان داخلی و خارجی برای حفظ نظام اسلامی ایستادگی کرده است، گفت: در سال‌های نخستین انقلاب گروهک تروریستی منافقین دست به اسلحه برده و هزاران نفر از هموطنان ما را به شهادت رساندند.
نژادفلاح افزود: اما شهادت این عزیزان به ویژه رجایی، باهنر، مطهری و بالاخره شهید مظلوم بهشتی ملت ایران در راهی که انتخاب کرده بود، مصمم‌تر کرد و امروز با استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد به ثمر نشستن تلاش‌ها و مبارزات روزهای صدر انقلاب هستیم.
وی در ادامه سخنان خود به تحرکات گروهک تروریستی پژاک در مرزهای غربی کشورمان اشاره کرد و گفت: این افراد فریب‌خورده با اغفال چند نوجوان و دریافت پول، اسلحه و مهمات از حامیان غربی خود دچار توهم و خود بزرگ‌بینی شده بودند.
نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت با بیان اینکه تروریست‌هایی چون گروهک پژاک هیچ تهدیدی برای ایران اسلامی و ملت ما محسوب نمیگردند، افزود: به همین دلیل رزمندگان سپاه اسلام در ابتدا به پژاک فرصت یک ماهه داده و امیدوار بودند سران آنها بر سر عقل آمده و دست از تحرکات خود بردارند.
نژاد فلاح خاطرنشان کرد: اما زمانی که رزمندگان و مرزبانان ما متوجه شد اعضای این گروهک متنبه نمیشوند، گوشه‌ای از اقتدار و صلابت  ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.
وی تاکید کرد: گروهکهای کوچکی چون پژاک هیچگاه برای ملت مقتدر و صاحب اندیشه‌ای ایران تهدیدی به شمار نمیآیند و عملیات اخیر که منجر به نابودی و سرافکندگی آنها شد، در حقیقت هشداری جدی و قاطع به حامیان غربی پژاک بود.
نژادفلاح در پایان اظهار امیدواری کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از سرنوشت تروریست‌ها عبرت گرفته و دست از توطئه علیه ملت ایران بردارند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول