اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور مطرح کرد:

اعتبارات در مقابله با اقدامات ضد فرهنگی دشمنان پایین است

خبرگزاری فارس: فرماندار نور گفت: اعتبارات دستگاه‌ها در مقابله با اقدامات ضد فرهنگی دشمنان پایین است.

اعتبارات در مقابله با اقدامات ضد فرهنگی دشمنان پایین است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالغدیر مشایخی یکشنبه شب در جلسه کارگروه فرهنگی این شهرستان بیان داشت: غرب با سیاست اندلسی کردن ایران و با بودجه هنگفتی علیه نظام، ناتوی فرهنگی را به راه انداخت.
فرماندار نور تصریح کرد: جوانان ما در معرض شدیدترین خطرات جنگ نرم دشمن هستند و ما وظیفه داریم پایه‌های اعتقادی آنها را مستحکم و مصمم کنیم.
مشایخی افزود: کشورهای غربی به رهبری آمریکا و اسرائیل هر یک برای خود سهمی را در این مقابله مشخص کردند و چون جنگ نظامی را فاقد کارآمدی دانستند با برپایی جنگ نرم و ابزار تهاجم فرهنگی با ایران وارد مقابله شدند.
وی بیان داشت: دشمن با تجربه‌ای که از اندلوس و اسپانیای کنونی در حدود 500 سال پیش داشته و در کمتر از 24 ساعت آن را تسخیر کرد در رابطه با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز این شیوه را در پیش گرفته و سیاست اجرای آن را در کشور ما دارد.
نماینده عالی دولت در نور ابراز داشت: وظیفه مسئولان فرهنگی، رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در این امر چند برابر می‌شود و لازم است با برنامه‌ریزی دقیق، مناسب و فرهنگ‌سازی عمیق و پاسخگویی به نیازهای جوانان با مقابله با تهاجم غرب و جلوگیری از ورود فرهنگ غربی، فرهنگ بومی اسلامی و اصیل ایرانی را گسترش داده تا جلوتر از آنان باشیم.
فرماندار نور اعتیاد و مواد مخدر را حربه دشمن در سست کردن بنیان خانواده اعلام کرد و افزود: دشمن با گسترش مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی و افزایش اعتیاد در نسل جوان قصد تضعیف توان و نیروی جوانی آنها را دارد که در نتیجه به سست شدن بنیان خانواده انجام شده و بی‌بندوباری را در خانواده‌ها گسترش می‌دهد زیرا توان درک و مقابله کاهش می‌یابد.
 
* فعالیت گروه‌های انحرافی و اعتبارات ناکافی
مشایخی ادامه داد: بیش از 80 گروه انحرافی و شیطان پرستی در امر تهی‌سازی معنوی جوانان این مرز و بوم فعال هستند و گوشزد کردن عواقب وابستگی به گروه‌های انحرافی و بزه‌کاری‌ها می‌تواند در کاهش انحرافات موثر باشد.
وی اعتبارات فرهنگی در مقابل هزینه‌های سنگین دشمن را بسیار کم و ناکافی دانست و اذعان داشت: این اعتبارات جوابگو نیست و ما نیز آنچه را که باید انجام بدهیم ندادیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول