اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم اختصاص اعتبار؛

تندیس شهید صبوری فردوس افتتاح نمی‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار فردوس گفت: به دلیل عدم اختصاص اعتبار لازم تندیس ولایی انقلابی میدان شهید صبوری فردوس در هفته دفاع مقدس افتتاح نمی‌شود.

تندیس شهید صبوری فردوس افتتاح نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سیدمهدی علی‌پرست چهارشنبه ‌شب در نشست خبری اظهار کرد: قرار بود تا در صورت تامین اعتبار لازم تندیس میدان شهید صبوری در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد ولی به دلیل عدم اختصاص اعتبار از سوی استانداری در حال حاضر این پروژه افتتاح نمی‌شود.
وی اعتبار اختصاص یافته به پروژه اجرای تندیس ولایی انقلابی میدان شهید صبوری فردوس را مبلغ 300 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر این پروژه از پیشرفت 65 درصدی برخوردار است.
علی‌پرست همچنین از آغاز عملیات اجرایی فاز دو پارک گردشگری تون خبر داد و تصریح کرد: این پارک با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در زمینی به مساحت 12 هکتار و در سه فاز احداث می‌شود.
شهردار فردوس عنوان کرد: فاز نخست پارک گردشگری تون با صرف اعتبار 300 میلیون تومان در دهه فجر سال گذشته به بهره‌برداری رسید و مورد استقبال چشمگیر مردم و مسافران نیز قرار گرفت.
وی گفت: فاز دوم پارک گردشگری تون نیز با صرف اعتبار 100 میلیون تومان شامل احداث کمپینگ و سکوی نشیمن اجرا و تاکنون 50 درصد کار انجام شده است.
علی‌پرست اعتبار لازم برای اجرای کامل پارک گردشگری تون را یک میلیارد و 300 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در صورت تامین اعتبار لازم این پروژه تا پایان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار فردوس به وجود بیش از 17 پارک محله و سه پارک عمومی در شهرستان فردوس اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع آب، تاکنون بیش از 60 درصد آب شرب و فضای سبز شهرستان فردوس تفکیک شده است.
وی بیان کرد: تعداد 11 پارک محله شهرستان دارای نام بوده و تعداد 6 پارک نیز شامل سه پارک در حاشیه خیابان سعدی، دو پارک در حاشیه بلوار بهشتی و یک پارک در خیابان جانبازان در حال نام‌گذاری است.
علی‌پرست مساحت فضای سبز شهرستان فردوس را 92 هکتار عنوان کرد و گفت: با اجرای اقدامات لازم در مورد گسترش فضای سبز شهرستان، از ابتدای سال جاری 3 هکتار فضای سبز به چمن‌کاری پارک دلگشا و 2 هزار متر نیز به چمن‌کاری پارک گردشگری تون اضافه شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول