اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور:

برخی فیلم‌سازان دفاع مقدس حتی یک روز در جنگ حضور نداشتند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با انتقاد از برخی از فیلم‌سازان عرصه دفاع مقدس، گفت: افرادی فیلمنامه‌های عرصه دفاع را می‌نویسند که خودشان حتی یک روز در جنگ حضور نداشتند.

برخی فیلم‌سازان دفاع مقدس حتی یک روز در جنگ حضور نداشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، احمد عنایت صبح امروز در همایش آینه‌داران صبوری که با مشارکت حوزه‌های محلات بسیج خواهران نیشابور در فرهنگسرای سیمرغ این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز همانند دوران دفاع مقدس، بانوان با حجاب بسیجی در جنگ نرم پرشور حاضر می‌شوند و با ابتکار و سلیقه در جای‌جای کشور با تفکرات مخرب دشمن مقابله می‌کنند.
وی با انتقاد از برخی از فیلم‌سازان عرصه دفاع مقدس، افزود: افرادی فیلمنامه‌های عرصه دفاع را می‌نویسند که خودشان حتی یک روز در جنگ حضور نداشتند.
عنایت تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس همه با عشق به میادین جبهه‌ها می‌رفتند و حتی با وجود زخم دوباره به میدان می‌آمدند و اینگونه نبود که امروزه در فیلم‌ها نشان می‌دهند که هر کس از خانواده قهر کند و یا دنبال مسائلی باشد سر از جبهه بیرون بیاورد.
عنایت اظهار داشت: اینگونه فیلم‌ها که با واقعیت بسیار متفاوت است سبب دلسردی رزمندگان شده است.
وی تاکید کرد: اگر هزاران کتاب در مورد مادر شهیدی که خود فرزندش را کفن و در قبر می‌گذارد نوشته شود باز هم نمی‌توانند گویای آن ایثار و فداکاری باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول