اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد:

مدیریت بهینه توزیع سوخت در اختیار فرمانداری‌ها

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: فرمانداری‌ها مدیریت مطلوب‌تری در زمینه مدیریت توزیع سوخت در اختیار خود اعمال کنند و اولویت‌ها را در این زمینه در نظر گیرند.

مدیریت بهینه توزیع سوخت در اختیار فرمانداری‌ها
سیدجواد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: توجه جدی به جلسات شورای هماهنگی ترافیک در شهرستان‌های استان باید وجود داشته باشد و در این زمینه فرمانداران با دقت بیشتری وارد بحث شوند.
وی تصریح کرد: بخش مطالعات حمل و نقل درون شهری و ترافیک در شهرها یکی از مواردی است که باید فرمانداران بر روی این موضوع به خوبی کار کنند.
این مسئول با تاکید بر دوری از برخورد سلیقه‌ای در زمینه مسائل ترافیکی شهرها، خاطرنشان کرد: کتاب مرجع عودت همه ما در این بخش می‌تواند مطرح شود و لازم می‌بینم این کتاب که کتاب مطالعات جامع ترافیک شهر در استان است برای هر شهر تهیه شود.
محمودی گفت: تمام برنامه‌هایی که در آینده انجام می‌گیرد و یا در گذشته انجام گرفته در این کتاب وجود خواهد داشت و اگر شهرهای استان چنین کتابی ندارند هر چه سریع‌تر اقدام کنند.
وی با بیان اینکه باید فرمانداران در زمینه حل مشکلات ترافیک شهر به کتاب جامع طرح ترافیک شهری رجوع کنند، اظهار داشت: اعمال مدیریت توزیع سوخت در اختیار فرمانداری‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول ادامه داد: در زمینه مدیریت توزیع سوخت در اختیار فرمانداری‌ها باید اولویت‌ها مد نظر قرار گیرد.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سفرهای ریاست جمهوری به استان، تصریح کرد: دور چهارم سفرهای هیئت دولت با گرایش رسیدگی به مصوبات دوره‌های قبل آغاز شده است و فرمانداران را دعوت می‌کنم در روزهای آینده از پروژه‌های سفر بازدید کرده و از روند اجرای این طرح‌ها با خبر شوند.
محمودی افزود: باید فرمانداران از این پروژه‌ها بازدید کرده و موارد قابل طرح را تا دور چهارم سفر رئیس جمهور به استان مطرح کنند.
وی با بیان اینکه معاونت عمرانی استانداری آذربایجان غربی پیگیر این پروژه‌ها به صورت موردی است، اعلام کرد: باید روند اجرای پروژه‌هایی که در سه سفر گذشته به تصویب رسیده‌اند بررسی و مشکلات آنها ابلاغ شوند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول