اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول تعاون روستایی جیرفت:

عاملان توزیع فرآورده‌های نفتی قادر به خرید سوخت نیستند

خبرگزاری فارس: یک مسئول سازمان تعاون روستایی شهرستان جیرفت گفت: به دلیل بالا رفتن قیمت فرآورده‌های نفتی عامل توزیع این فرآورده‌ها در جیرفت قادر به خرید آن نیست.

عاملان توزیع فرآورده‌های نفتی قادر به خرید سوخت نیستند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، غلامرضا گنجی‌پور بعد از ظهر امروز در نشست کمیسیون سوخت شهرستان جیرفت اظهار داشت: بعضی از جایگاه‌های سوخت موجود در روستاها به دلیل فرسودگی قابل استفاده نیستند و اغلب نیز دچار نقص فنی می‌شوند که این مسئله مشکلات زیادی را به دنبال دارد.
وی افزود: عدم وجود تعمیرکار فنی این دستگاه‌ها در منطقه نیز یکی دیگر از مشکلات اساسی مردم است که در فصل سرما با آن مواجه هستند.
گنجی‌پور یکی دیگر از مشکلات موجود را نیز عدم استقبال مردم برای دریافت کالابرگ تهیه سوخت عنوان کرد و گفت: روستاییان و عشایر به دفاتر پستی برای دریافت این کالابرگ مراجعه کنند.
وی خاطرنشان کرد: اکثر مخازن نفتی روستایی در منطقه نیز خصوصی هستند که بالا رفتن نرخ سوخت آنها را دچار مشکل کرده است.
نماینده تعاون روستایی جیرفت با اشاره به اینکه تابستان بسیار گرمی را پشت سر گذاشته‌ایم، عنوان کرد: دمای بالای شهرستان‌های جنوبی موجب مسافرت‌های یک یا چند روزه به مناطق خوش آب و هوا از جمله ساردوئیه می‌شود که این مسئله موجب ازدحام در جایگاه سوخت این ناحیه می‌شود و مشکلاتی را نیز به دنبال که این مشکلات به سرعت رفع شده است.
وی با اشاره به اینکه بعضی از روستاها دارای یک  جایگاه سوخت هستند، خاطرنشان کرد: در صورت خرابی و بروز نقص فنی در این جایگاه‌ها در فصل زمستان و طول کشیدن تعمیرات آنها به دلیل وجود مشکلاتی مانند عدم وجود تعمیرکار در شهرستان مردم این مناطق دچار مشکل می‌شوند.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول