اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هماهنگی اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

بهره‌مندی 70 درصد جمعیت چهارمحال‌وبختیاری از سهام عدالت

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: 70 درصد از جمعیت این استان تحت پوشش سهام عدالت هستند.

بهره‌مندی 70 درصد جمعیت چهارمحال‌وبختیاری از سهام عدالت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی شهریارپور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در این استان شاهد صرفه جویی‌های قابل توجهی در بخش‌های مختلف اقتصادی بوده‌ایم.
وی افزود: کاهش 20 درصدی مصرف گازوئیل در بخش کشاورزی و مرغداری‌ها، صرفه‎جویی 13 درصدی مصرف گاز خانگی و شش درصدی گاز تجاری از جمله موارد قابل توجه در این راستا است.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری مجموع گاز صرفه‎جویی شده پس از هدفمندسازی یارانه‎ها در این استان را یک هزار متر مکعب عنوان کرد و گفت: با این میزان صرفه جویی می‌توان 20 هزار مشترک دیگر را تحت پوشش قرار داد.
شهریارپور خاطرنشان کرد: صرفه‎جویی شش درصدی مصرف برق و 23 درصدی فرآورده‌های نفتی از دیگر اثرات هدفمندسازی یارانه‌ها در این استان است.
 وی ادامه داد: تغییر تکنولوژی واحدهای صنعتی، استفاده از تجهیزات مکانیزه کشاورزی و جلوگیری از قاچاق آرد به کشورهای همسایه از دیگر نتایج هدفمندسازی یارانه‎ها به شمار می‎رود.
شهریارپور با بیان این که 720 هزار و 498 نفر در این استان برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کردند، خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد از جمعیت این استان از مزایای این طرح بهره‎مند شدند و سهام خود را دریافت کردند.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: رزمندگان، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی، روستائیان، عشایر، ایثارگران، بیماران خاص، خدام مساجد، روزنامه‌نگاران و زنان سرپرست خانواده سود سهام خود را دریافت کرده‌اند.
وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی در دست انجام در راستای شتاب بخشی به توسعه این استان گفت: حمایت از تعاونی‌های صادرات‎گرا، تعاونی‌های خوشه‌ای و شبکه‌ای از برنامه‌های اولویت‎دار این استان در سال جاری به شمار می‎رود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول