اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد غدیر طرقبه؛

گسترش و ترویج فرهنگ غدیر در جامعه ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد غدیر شهرستان طرقبه گفت: گسترش و ترویج فرهنگ غدیر در جامعه ضروری است.

گسترش و ترویج فرهنگ غدیر در جامعه ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، مهدی ایزدی صبح امروز در جلسه ستاد غدیر بخش طرقبه که با حضور نماینده امام جمعه، مسئولان ادارات شهرستان و فعالان فرهنگی این شهر برگزار شد، مسئله غدیر را در اسلام، مسئله‌ای حیاتی و ثمر بخش عنوان کرد و اظهار داشت: امروز فضای کشور در راستای تبیین ویژگی‌های آن حضرت و انعکاس مسئله غدیر به عنوان یک الگوی تمام عیار است و همچنین تبیین مسئله ولایت به عنوان عنصری کلیدی در اسلام به عنوان ضامن دین و نگهدارنده همه واجبات و مستحبات مثبت است.
ایزدی با بیان قسمت‌هایی از رخداد عظیم واقعه غدیر از دغدغه‌های پیامبر اسلام در زمینه جانشینی پس از خود، بیان داشت: موضوع جانشینی پیامبر به عنوان تکمیل‌کننده رسالت ایشان بود و مانند یک دانشجو که اگر پایان‌نامه خود را ارائه ندهد، تمام تلاش وی بی تأثیر خواهد بود تعیین جانشینی برای پیامبر مکرم اسلام را در حکم اتمام رسالت پیامبری دانست.
رئیس ستاد غدیر بخش طرقبه گفت: مهم‌ترین هدف ستاد، انتقال فرهنگ غدیر است و در حکومتی که به نام غدیر و شیعه بنا شده ترویج فرهنگ غدیر باید برجسته‌تر از گذشته برنامه‌ریزی شود.
ایزدی ادامه داد: افتخار بزرگ ما این است که در حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم و نظام اسلامی با قدرت در حال اشاعه فرهنگ اسلامی است و ما وظیفه داریم که در این راه تمام توان خود را انجام دهیم.
وی تأکید کرد: باید با انجام برنامه‌های نو و متفاوت از سال‌های گذشته، هفته ولایت امسال را باشکوه برگزار و با جلب مشارکت مردم؛ برنامه‌هایی در خور شایسته و شأن مولای متقیان حضرت امام علی(ع) انجام دهیم.
رئیس ستاد غدیر طرقبه اذعان داشت: بزرگداشت امیرالمومنین (ع) و عید غدیر خم، تکریم همه ارزش‌های الهی و انسانی است و نباید تنها به انجام چند برنامه در هفته ولایت بسنده شود، بلکه باید آغازگر حرکتی تازه برای معرفی صحیح جایگاه ولایت فقیه و نقش آن در عظمت و اقتدار میهن اسلامی و رهبری مقتدرانه جهان اسلام به ویژه در بیداری اسلامی بیان کنیم.
وی با اشاره به برگزاری چند مراسم ویژه اجتماع بزرگ سادات شهر طرقبه در روز عید غدیر، همکاری ویژه مردم را در فراهم‌سازی و برگزاری این جشن‌های مردمی خواستار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول