اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آماده سازی زیرساخت‌ها؛

حضور سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی بابل امکان‌پذیر شد

خبرگزاری فارس:مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از آماده‌سازی زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی لاله آباد بابل برای حضور سرمایه‌گذاران خبر داد.

حضور سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی بابل امکان‌پذیر شد
یه گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد گفت: اهمیت و نقش ارزشمند تولید، امری غیر قابل انکار و مهم در کاهش بیکاری در منطقه است و شرکت شهرک‌های صنعتی همواره درصدد تلاش برای ایجاد و افزایش واحدهای صنعتی به عنوان نماد اصلی تولید در استان باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران ابراز داشت: براساس سیاست‌های جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با نگاه ویژه به جایگاه صنعت در مازندران، به دنبال افزایش و توسعه شهرک‌های صنعتی هستیم و در این راستا با انجام کارشناسی و ارزیابی و شناسایی منطقه بابل و به منظور ایجاد زمینه فعالیت‌هـای صنعتی در این شهرستان، اقدام به تهیه زمین مناسب و آماده سازی زیرساخت‌های لازم کرده‌ایم تا صنعتگران مشتاق به امر تولیـد، برای رشد صنعت و تولید و کارآفرینی، حضور پیدا کنند.
وی با اعلام اینکه ایجاد زیرساخت‌ها از رسالت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی است، بیان داشت: از تمام ظرفیت‌های موجود در استان برای برطرف کردن مشکلات و موانع روند تولید، استفاده می‌کنیم.
این مسئول اذعان داشت: صدور مجوز برای واحدهای تولیدی و عدم نیاز به دریافت مجوز جداگانه از ادارات مختلف، کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری، دسترسی آسان و نزدیک صنعتگران شهرستان‌های بابل و آمل به این شهرک صنعتی و فراهم بودن امکانات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز و مخابرات و آمادگی این شهرک صنعتی جهت استقرار واحدهای ویژه صنعتی را می‌توان از مزایای مهم حضور سرمایه‌گذاران برای استقرار واحدهای تولیدی مناسب در شهرک صنعتی لاله آباد دانست.
شهرک صنعتی لاله آباد دارای مساحت 28 هکتار با وسعت 20 هکتار زمین صنعتی است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول