اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم کشاورزی قائمشهر:

دانشجویان باید کسب و کار و تولید هوشمندانه را اعتلا دهند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی قائمشهر گفت: دانشجویان باید هوشمندانه وارد وادی تولید و کسب و کار شوند تا فرهنگ آرمانی کار و تلاش اعتلا یابد.

دانشجویان باید کسب و کار و تولید هوشمندانه را اعتلا دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سید احمد جعفری کلاریجانی ظهر امروز در چهارمین همایش داخلی علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر با اشاره به کسب رتبه ممتازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر از لحاظ تولیدات علمی و پژوهشی در بین دیگر واحدهای دانشگاهی کشور اظهار داشت: برگزاری چنین همایش‌هایی موجب ارتقای فرهنگ مناسب کسب و کار و تولید که نیاز اساسی جامعه امروز ماست، می‌شود.
رئیس دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر افزود: جایگاه علمی فعلی کشور ما در دنیا محرز است ولی جامعه دانشگاهی و پژوهشی این مرز و بوم باید برای کسب بالاترین سکوهای علمی جهان در آینده تلاش مضاعف داشته باشند.
وی با اشاره به چهره‌های بانشاط و جوان علمی کشور تاکید کرد: فرهنگ کسب و کار باید به بهترین شکل در جامعه تبلیغ شود تا جوانان و دانشجویان هوشمندانه وارد این وادی شده و با همت و پشتکار فرهنگ آرمانی کار و تلاش و تولید را به نقطه آرمانی ترقی و توسعه کشور برسانند.
جعفری نوع نگرش قشر جوان و تحصیلکرده هر کشوری را نسبت به فرهنگ تولید و تلاش بسیار مهم خواند و تاکید کرد: پیشرفت‌های شگرف دنیا و کشورهای توسعه یافته به پشتوانه نگاه مناسب و هوشمندانه جوانان و پژوهشگران به این فرهنگ فراهم شد.
وی یادآور شد: 200 مقاله مرتبط با علوم کشاورزی و منابع طبیعی به دفتر پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی ارسال شد که 40 مقاله برتر در همایش امروز ارائه می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول