اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی اوز

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی اوز تاکنون به چهار سرمایه‌گذار زمین واگذار شده و سه سرمایه‌گذار نیز تا پایان ماه جاری زمین دریافت می‌کنند.

واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی اوز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، شهرام کمالزاده اظهار داشت: شهرک صنعتی اوز یکی از شهرک‌های صنعتی جدید استان فارس است که ایجاد آن با هدف توسعه صنعتی در مناطق محروم و کم‌برخوردار این استان در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قرار گرفت و از اواخر سال گذشته به مرحله واگذاری زمین رسیده است.
وی افزود: این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت 36 هکتار ایجاد شده که ظرفیت استقرار 40 واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغال 450 نفر را دارد.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه واگذاری زمین در شهرک صنعتی اوز مشمول اعمال آیین‌نامه تخفیفات می‌شود گفت: با توجه به آیین‌نامه تخفیفات، با تصویب سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با توجه به اینکه این شهرک صنعتی در منطقه محروم قرار دارد واگذاری زمین در این شهرک صنعتی از تخفیف ویژه برخوردار است.
کمالزاده اعمال این تخفیفات را عامل مناسبی برای تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاری به منظور ایجاد واحدهای تولیدی صنعتی در این منطقه بیان کرد.
وی اضافه کرد: به چهار سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی 11 هزار و 700 متر زمین تخصیص داده شده تا در زمینه ساخت کارخانه بازیافت کاغذ و مقوا، صنایع کابینت‌سازی و لوله‌های پلی‌اتیلن اقدام کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول