اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان تاکید کرد:

حداکثر استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان بر حداکثر استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی در کنگان تاکید کرد.

حداکثر استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس ظهر امروز در بازدید از جهاد کشاورزی کنگان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در رشد و توسعه کشاورزی در شهرستان‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته و بویژه در استان بوشهر اقدامات زیادی در رشد کشاورزی انجام شده است.
وی افزود: کشاورزی به عنوان یکی از محورهای توسعه مطرح است و باید با تقویت کشاورزی به سمت رشد و توسعه بیش از پیش شهرستان حرکت کنیم.
فرماندار کنگان در ادامه با اشاره به خدمات جهادگران در 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حقیقتا جهادی‌ها از اقشار مخلص و دلسوز انقلاب و خدمتگزارانی صدیق برای مردم هستند و بیشترین خدمات توسط این قشر به مردم و جامعه ارائه شده است.
یزدان‌شناس با اشاره به موقعیت خاص شهرستان کنگان به لحاظ آب و هوایی و نیز اراضی مناسب برای کشت گفت: باید بگونه‌ای کار کرد تا زمینه برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کشاورزی در منطقه میسر شود.
وی اضافه کرد: تامین آب مناسب و بهینه و مدیریت صحیح کشاورزی در رشد و پیشرفت کشاورزی موثر است و موجبات افزایش کیفی تولیدات و افزایش بهره‌وری می‌شود.
فرماندار کنگان با تاکید بر لزوم استفاده از روش‌های نوین کشاورزی عنوان کرد: استفاده از شیوه‌های جدید و نوین در توسعه کشاورزی بسیار اثربخش است و در کنگان باید به این سمت حرکت کنیم.
بر اساس این گزارش، ظهر امروز فرماندار کنگان بطور سرزده از مدیریت جهاد کشاورزی بازدید و ضمن انجام مذاکراتی با ارباب رجوع در جمع کارکنان و مدیران این دستگاه حاضر و در جریان مسائل کشاورزی شهرستان قرار گرفت.
در این بازدید ارباب رجوع و تولیدکنندگان نیز به بیان مشکلات و معضلات خود پرداختند و خواستار رفع مشکلات موجود شدند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول