اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 9 دی در چهارمحال و بختیاری؛

32 میعادگاه نماز جمعه میزبان همایش بصیرت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با نهم دی ماه همایش بزرگ میثاق با ولایت در 32 میعادگاه نماز جمعه این استان برگزار می‌شود.

32 میعادگاه نماز جمعه میزبان همایش بصیرت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی شامگاه یک‌شنبه درنشست ستاد نهم دی در این استان اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت نهم دی همایش بزرگ بصیرت و میثاق ولایت در 32 میعادگاه نماز جمعه استان برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش‌ها برای تبیین ابعاد فتنه 88 و نقش مقام معظم رهبری در بصیرت افزایی و افشای فتنه‌ها برگزار می‌شود.
گرجی ادامه داد: همایش‌های گوناگون علمی از سوم تا نهم دی سال جاری در دانشگاه‌ها‌ و مدارس چهارمحال و بختیاری برگزار و نقش و ابعاد فتنه و خنثی شدن آن تشریح می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری شعار امسال هفته بصیرت را تبین ابعاد فتنه بیان و تصریح کرد: بصیرت و بیداری مردم ایران در فتنه 88، بار دیگر جمهوری اسلامی ایران را بیمه و دل دشمنان را ناامید و مأیوس کرد.
وی گفت: همزمان با نهم دی سال جاری از چهار شخصیت دارای نقش در بصیرت دهی مردم،‌ چهار دستگاه اجرایی برتر در همین زمینه و یک هفته نامه و یک روزنامه برتر تجلیل می‌شود.
گرجی با اشاره به حضور گسترده مردم در حماسه نهم دی، گفت: حضور میلیونی مردم در تظاهرات 9 دی سال 1388 در واکنش به حرمت‌شکنی عاشورا بود که توسط ایادی فتنه انجام شد که تجلی بصیرت، هوشیاری، غیرت دینی و انقلابی ایرانی بود.
وی افزود: این حماسه نه تنها چشم فتنه‌گران را خیره و کور کرد بلکه بر خیال واهی دشمنان خارجی نیز خط بطلان کشید و به همه استکباران جهان ثابت کرد که ایرانیان ولایت‌مدار بر پایه اندیشه ناب امام و مقام رهبری آماده جانفشانی برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی هستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: به دلیل اهمیت روز 9 دی که یوم‌الله است توجه به این مناسبت بزرگ را همچون سال‌های قبل در رأس برنامه‌های خود قرار داده و کمیته ماندگار 9 دی را تشکیل دادیم تا گامی موثر در ترویج اهداف این روز بزرگ برداریم.
وی گفت: باید برای تبیین هرچه بهتر حماسه 9 دی کار کنیم و ابعاد این حماسه باشکوه را برای اقشار مختلف تبیین نماییم یعنی باید در دانشگاه‌ها و مدارس و در میان اقشار مختلف ابعاد گوناگون این جریان باز شود.
گرجی ادامه داد: هرچه به زمان انتخابات نزدیکتر می‌شویم باید این هشدارها و تبیین‌ها بیشتر شود چراکه در بیداری مردم و مشارکت حداکثری در صندوق‌های رأی موثر خواهد بود و از طرفی موجب می‌شود مردم در انتخاب کاندید اصلح خود به اشتباه نیافتند.
وی بیان کرد: در تبیین حماسه 9 دی لازم است با استفاده از ظرفیت‌های ارشاد و حوزه هنری در راستای تقویت بُعد هنری و بازنویسی این جریان با ابزارهای فرهنگی بیشتر تلاش کنیم همچنین با توجه نزدیکی ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) باید از این ظرفیت نیز استفاده شود تا 9 دی به خوبی برای مردم تبیین شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول