اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد:

راه‌‌اندازی مرکز خدمات فناوری کسب و کار در شهرک صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از بهره‌برداری نخستین مرکز فناوری کسب و کار در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع) آمل در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

راه‌‌اندازی مرکز خدمات فناوری کسب و کار در شهرک صنعتی مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد گفت: با توجه به اهمیت خدمات کسب و کار در توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط و نقش مهم آن در بازارهای داخلی و خارجی، لزوم وجود این مرکز، به‌عنوان ابزاری برای توسعـه بنگاه‌ها، مورد توجه صاحبان صنایع قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ادامه داد: ضرورت ساخت و راه‌اندازی مرکز خدمات فناوری کسب و کار در استان مازندران به‌منظور حضور صاحبان صنایع در مکانی خاص و تعامل و تبادل هرچه بیشتر درباره افزایش بهره‌وری و فناوری تولید و توسعه فعالیت‌های اقتصادی برای ارتقای صنعت استان، بسیار ضروری بوده است.
وی اظهار داشت: این مرکز برای سهولت در دستیابی به سطوح بالای رقابت‌پذیری واحدهای تولیدی و صنعتی با اهداف و مأموریت‌های خاص در زمینه‌های بهینه‌سازی، کیفیت و استاندارد، بازار فروش، سرمایه‌گذاری، مالی و حقوقی، مدیریت، آموزش تخصصی و عمومی، فعالیت می‌کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصـریح کرد: صـرفه‌جویی در وقت و سـرمایه و دستیابی آسان به اطلاعات، ارتقـای فرهنگ استفاده از خدمات مشـاوره‌ای و اجرایی کردن موارد کاربردی در محیط کار از مزایای بسیار مهم مرکز خدمات فناوری کسب و کار شهـرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع) آمل است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول