اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی:

جهاد کشاورزی محور توسعه خراسان جنوبی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی جهاد کشاورزی را محور توسعه خراسان جنوبی دانست.

جهاد کشاورزی محور توسعه خراسان جنوبی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، غلامرضا هادربادی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیرجند اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی منحصر به فرد کشور به ویژه استان خراسان جنوبی به لطف ایزد متعال از بالاترین نعمت و بهترین کیفیت محصولات استراتژیک ویژه منطقه برخوردار هستیم.
وی با اشاره به اینکه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیرجند از اولویتی خاص برخوردار است و تلاش مضاعفی را می‌طلبد، افزود: خدمت در مجموعه جهاد کشاورزی که به عنوان موتور حرکت و توسعه دیگر بخش‌های اقتصادی استان است افتخار بزرگی است به ویژه اینکه برای بهترین بنده‌های خدا یعنی کشاورزان زحمتکش و پر تلاش خدمت‌رسانی شود.
رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی چهار دلیل تلاش مضاعف در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیرجند را شامل اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها، افق چشم‌انداز 1404، سال جهاد اقتصادی و برنامه پنج ساله عنوان کرد.
هادربادی گفت: بیشترین تعداد تشکل‌های کشاورزی و نمایندگان فعال در بخش کشاورزی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.
وی همکاران مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان بیرجند را به تلاش مضاعف در راستای اهداف توسعه بخش کشاورزی و خدمت‌رسانی به قشر زحمت‌کش مردم یعنی کشاورزان توصیه کرد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی تأکید کرد: مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها باید، ارتباط مضاعف و حضور مستقیم در مزارع و باغات شهرستان را داشته باشند و به مشکلات کشاورزان از نزدیک رسیدگی کنند.
مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان بیرجند نیز گفت: در سال 88 شهرستان بیرجند رتبه هشتم در بین شهرستان‌های استان خراسان جنوبی را داشت اما در سال 89 با تلاش همکاران حائز رتبه اول شده  است.
محمد مهدی ذوالقدر افزود: در سال 89 افزایش اعتبارات و رشد عملکرد در واحد سطح در تولیدات مختلف بخش کشاورزی را شهرستان بیرجند در بین شهرستان‌های سطح استان به خود اختصاص داده است.
وی گفت: شهرستان بیرجند با بیش از 25 نفر همکار بازنشسته و از طرفی در بحث اشتغال از 673 نفر تعهد استان از محل بنگاه‌های زود بازده که 374 نفر مربوط به شهرستان بیرجند بوده بیش از 50 درصد را نسبت به سایر شهرستان‌ها در برداشت.
مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان بیرجند تصریح کرد: از اشتغال جدید از 435 شغل 310 نفر تعهد انجام شده است.
در پایان از زحمات محمدمهدی ذوالقدر قدردانی و نوفرستی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان بیرجند معرفی شد.
انتهای پیام/غ30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول