اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بهداشت رودبار خبر داد:

پیشرفت 85 درصدی بیمارستان رودبار

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز بهداشت شهرستان رودبار گفت: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان رودبار جنوب 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت 85 درصدی بیمارستان رودبار
حسین صداقت امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به عملکرد مرکز بهداشت این شهرستان از ابتدای تأسیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، اظهار داشت: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان رودبار جنوب با تأسیس این دانشگاه 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و خانه‌های پزشک بیمارستان نیز تکمیل شده است.
وی با توجه به ساخت خانه بهداشت چاه علیشاه افزود: همچنین احداث خانه‌های بهداشت کهورابل، لب فراوان، حسن‌آباد و کپری نیز آغاز شده است.
صداقت بیان داشت: همچنین کلنگ‌زنی و ساخت مرکز بهداشتی درمانی روستای بونینگ و مرکز شهری رودبار جنوب نیز انجام شده است.
وی همچنین با اشاره به اینکه اورژانس 115 شهری اسلام‌آباد تجهیز و راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: سالن کنفرانس مرکز بهداشت شهرستان نیز احداث، تجهیز و راه‌اندازی شده است.
صداقت خاطرنشان کرد: مرکز بهداشتی درمانی میاندران و خانه‌های بهداشت عزیزآباد «میل فرهاد»، محمدآباد دو زیارتی و میاندران تجهیز و راه‌اندازی شده است.
وی با اعلام خبر تجهیز آزمایشگاه آب شهرستان رودبار عنوان کرد: در آینده نیز مرکز مشاوره تالاسمی این شهرستان تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.
صداقت با اشاره به تجهیز مرکز درمان پیشگیری‌های شهرستان و آزمایشگاه‌های مالاریا گفت: مراکز بهداشتی و درمانی بیژن‌‌‌‌‌‌آباد، زهکلوت و چاه‌حسن نیز تعمیر و رنگ‌آمیزی شده‌اند.
انتهای پیام/ح20
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول