اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردکان:

9 دی غریو غیرت مردم ایران در حمایت از ولایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردکان گفت: 9 دی غریو غیرت مردم ایران اسلامی در حمایت از ولایت و نظام جمهوری اسلامی است.

9 دی غریو غیرت مردم ایران در حمایت از ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، احمد کمالی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر شهرستان اردکان بر اهمیت انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: اعتمادسازی، ایجاد زمینه حضور همه مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری اقشار مختلف در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید مورد توجه و اهتمام همه مسئولان شهرستان باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در آستانه اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اظهار امیدواری کرد: همدلی، تعامل و اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در دولت دهم همچون دوره قبل به اجرای موفقیت‌آمیز این قانون بیانجامد.
کمالی همچنین با اشاره به حماسه 9 دی خاطرنشان کرد: 9 دی غریو غیرت مردم ایران اسلامی در حمایت از ولایت است.
فرماندار اردکان همچنین با اشاره به دسیسه دشمنان نظام برای دلسرد کردن مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد: استکبار جهانی از هم‌اکنون رسانه‌ها و قدرت نرم‌افزاری خود را بسیج کرده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران را فرمایشی جلوه دهد و مردم را از رفتن پای صندوق‌های رای منصرف نماید.
وی هوشیاری و بصیرت را رمز دفع نقشه‌های شوم دشمن عنوان و تصریح کرد: مردم ایران در طول سال‌های پرفراز و نشیب انقلاب همواره پشت سر ولایت‌فقیه حرکت کرده‌اند.
فرماندار اردکان خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در این دوره نیز با تبعیت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و حضور پر شور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی، توطئه‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسراییل را دفع کرده و سیلی محکمی به آنان خواهند زد.
این نشست در محل فرمانداری و با حضور مسئولان شهرستان اردکان برگزار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول