اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مردمی 9 دی طرقبه:

حداد عادل در همایش بزرگ بصیرت عاشورایی سخنرانی می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد مردمی 9 دی طرقبه گفت: همایش بزرگ بصیرت عاشورایی در روز جمعه ساعت هشت و 30 دقیقه با سخنرانی دکتر غلام‌علی حداد عادل برگزار می‌شود.

حداد عادل در همایش بزرگ بصیرت عاشورایی سخنرانی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، محمدحسن ایزدی صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد مردمی 9 دی از آغاز ویژه برنامه‌های این ستاد در نهم دی‌ماه خبر داد با اشاره به اجرای برنامه‌های بسیار خوب در سال گذشته افزود: از دیگر برنامه‌های امسال مسابقه کتاب‌خوانی، مسابقات ورزشی و سخنرانی‌های مذهبی و سیاسی در برنامه‌های این ستاد گنجانده شده است.
وی درباره اجرای مسابقه کتاب‌خوانی در دهه بصیرت امسال اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سوالات مسابقه کتاب‌خوانی امسال از کتاب استاد علامه حکیمی با عنوان "عاشورا، مظلومیتی مضاعف" انتخاب شده که از 9 دی در مراکز مشخص شده عرضه می‌شود و افراد می‌توانند پاسخنامه و کتاب یاد شده را از این مراکز تهیه کنند.
رئیس ستاد مردمی 9 دی طرقبه تأکید کرد: با عنایت به جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی‌هایی که با حضور فرماندار و مسئولان اجرائی ستاد 9 دی طرقبه صورت گرفته است امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در برنامه‌های امسال باشیم.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این انتخابات با توجه به شرایط منطقه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخودار است که مردم باید با حضور خود تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و اجازه ندهند دشمنان این فرصت را تبدیل به تهدید کرده و از آن به نفع خود بهره‌برداری کنند.
انتهای پیام/م30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول