اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شیراز:

حماسه 9 دی فتنه‌گران را به سوراخ‌های خود خزاند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه مردم ایران در حماسه 9 دی با حماسه خود باعث خزیدن دشمنان و فتنه‌گران به سوراخ‌های خود شدند، گفت: در فتنه 88، امامت و رهبری، مکتب و ارزش‌ها، ملت و مردم و وحدت آنان مورد هجمه قرار گرفت.

حماسه 9 دی فتنه‌گران را به سوراخ‌های خود خزاند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار داشت: در فتنه 88 چهره‌ها شناخته و لایه‌های پنهان دشمنان رو شد.
امام جمعه موقت شیراز بیان داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات چنان دشمنان را وحشت زده کرد که دیری نپایید از داخل و خارج هجمه‌ها را با رمز «تقلب» آغاز کردند و گفتند، نه قانون را قبول داریم و نه به نتیجه تن می‌دهیم.
وی ادامه داد: اهداف دشمنان انقلاب در هفته قبل از نهم دی ماه چنان ظهور و بروز کرد که به طور رسمی در مقابل ارزش‌ها و انقلاب ایستادند و تمام اصول انقلاب را زیر سؤال بردند و بدترین اهانت‌ها را به مقدس‌ترین ارزش‌های مردم و امام حسین (ع) روا داشتند.
اردکانی تصریح کرد: دشمنان در فتنه 88 با هجمه به تمام انقلاب وارد شدند و مشروعیت نظام را زیر سؤال برده و با تشیع، عاشورا و امام حسین(ع) مقابله کردند.
خطیب نماز جمعه شیراز خاطر نشان کرد: دشمنان در فتنه 88 می‌خواستند زمینه را فراهم کنند و با حمله به ایران فاتحه انقلاب را بخوانند که مردم و امت آزمون داده ما با هوشیاری و بصیرت تمام دوباره روزهای بهمن 57 را تکرار کرده و چنان عرصه را برای دشمنان داخلی و خارجی تنگ کردند که دشمنان به سوراخ‌های خود خزیدند.
وی بیان داشت: ملت ما ملتی نیست که خواصی جاه‌طلب و عوامی بی‌بصیرت بخواهند ارزش‌های آن را مورد هجمه قرار داده و خدشه‌ای به آن وارد کنند.
امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه به خصوصیات حرکت عظیم و پر خروش مردم با بصیرت ایران اسلامی در 9 دی ماه اشاره و مهم‌ترین آن را، خودجوش بودن حرکت مردم، طوفان خروشان ملت بر ضد توطئه‌گران داخلی و خارجی، حمایت از اصل نظام، حمایت بی‌چون و چرا از ولایت، تجلی بصیرت ملی و ایمان مذهبی در شعارها و حرکت مردم، نمایش قدرت ملی اسلامی، بیزاری مردم از سهام‌خواهان طمع‌کار، یاس دشمنان خارجی، شفاف شدن جبهه باطل و زدن مهر بطلان بر آرزوهای دشمنان خودباخته و خودخواهان، دفاع از اصول و مبانی انقلاب عنوان کرد.
اردکانی همچنین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز با بررسی تقویم تاریخ در هفته جاری به ولایت امام موسی‌بن جعفر (ع) اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از افتخارات استان فارس این است که نوادگان این امام بزرگوار در شیراز و استان فارس هستند و امیدواریم توسعه حرم‌های امامزادگان در این شهر و استان مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/م20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول