اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افزایش 58 درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از افزایش 58 درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان مرکزی در 9 ماهه گذشته خبر داد.

افزایش 58 درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی رضا احمدی گفت: ارزش کالای قاچاق کشف شده در 9 ماهه گذشته بیش از 85 میلیارد و 701 میلیون ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل 58 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: بیشترین افزایش کشفیات کالای قاچاق در زمینه دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی و کمترین میزان افزایش در کشفیات پوشاک بوده است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در ارتباط با کشفیات کالای قاچاق در 9 ماهه گذشته 835 متهم دستگیر و 378 خودرو نیز توقیف شده است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز از کشف 96 کیلوگرم مواد مخدر در طی 20 روز گذشته در استان مرکزی خبر داد.
به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، حجت‌الله آقایی‌راد اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در طی 20 روز گذشته موفق شدند دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که به طرز ماهرانه‌ای مبادرت به حمل مواد مخدر می‌کردند، متلاشی کنند.
وی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر، موفق به کشف 96 کیلو گرم انواع مواد مخدر شدند که مقدار 32 کیلوگرم آن در بازرسی از یک تریلر حاوی مواد سوخت پتروشیمی که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود به دست آمد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در این رابطه 14 نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/ص30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول