اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل استاندارد استان زنجان خبر داد

انجام آزمون دوره‌ای برای 300 نازل سوخت در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت: اداره کل استاندارد استان زنجان اقدام به انجام آزمون‌ دوره‌ای برای 300 نازل سوخت کرده است.

انجام آزمون دوره‌ای برای 300 نازل سوخت در زنجان
داود کارگرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سومین دوره بازرسی اداره کل استاندارد استان زنجان از نازل‌های سوختی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد: آزمون دوره‌ای نازل‌های سوخت چندین بار در سال انجام می‌شود، که در سال‌جاری سومین دور از این بازدیدها انجام شده است.
مدیر کل استاندارد استان زنجان یادآور شد: با انجام آزمون دوره‌ای مذکور همه جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در استان از قبیل بنزین و گازوئیل، توسط کارشناسان استاندارد مورد بازرسی قرار گرفت.
وی همچنین اظهار داشت: از تعداد 300 نازل بازرسی شده در سراسر استان، تعداد کمی از نازل‌ها که با استاندارد مربوط مغایرت داشته و معیوب بوده‌اند تعمیر، رفع نقص و برچسب صحت عملکرد بر روی تمامی آنها نصب شد.
کارگرزاده یادآور شد: شهروندان زنجانی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه مشکل در نازل‌های عرضه سوخت، مراتب را به واحد رسیدگی به شکایات اداره کل به شماره تماس 1517 اعلام کنند.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات اداره استاندارد در زمینه نظارت بر کیفیت مصالح ساختمانی یادآور شد: با نظارت‌های صورت گرفته در حال حاضر بیش از 70 درصد مصالح ساختمانی تولیدی در استان زنجان دارای استانداردهای لازم هستند.
کارگرزاده یادآور شد: سازمان مسکن و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی از جمله ارگان‌های همکار اداره استاندارد در راستای نظارت بر کیفیت مصالح تولیدی هستند.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح کالیبراسیون در مراکز پزشکی و بیمارستانی استان زنجان یادآور شد: این طرح به صورت ملی اجرا می‌شود.
مدیر کل استاندارد استان زنجان تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح فشار سنج‌های موجود در مراکز پزشکی کالیبره می‌شوند.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای توسط اداره کل استاندارد استان زنجان یادآور شد: طرح "طه" در بخش‌های مختلف تولیدی صورت گرفته است.
کارگرزاده خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح جامع، اجرای هماهنگ استاندارد اجباری در واحدهای تولیدی است.
وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح حفظ و ارتقای سلامت عمومی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در جامعه است.
مدیر کل استاندارد استان زنجان اذعان داشت: اجرای این طرح موجب ایجاد رقابت سازنده در بین تولید کنندگان شده و در نهایت ارتقای کیفیت محصولات تولیدی را به دنبال دارد.
وی یادآور شد: مسئولان اداره کل استاندارد استان زنجان به منظور اجرای منسجم این طرح در قالب یک اکیپ متشکل از 11 گروه مسئولان اجرایی را به شهرستان‌های تابعه استان اعزام و اقدام به بازرسی و نمونه‌برداری‌های از واحدهای تولیدی کرده‌ است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول