اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذرماه امسال صورت گرفت

پلمب 13 واحد صنفی متخلف در شهرستان کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کهگیلویه، گفت: در آذرماه امسال تعداد کل تخلفات صنفی کشف شده این شهرستان 60 مورد بود که از این تعداد 13 واحد صنفی پلمب شدند.

پلمب 13 واحد صنفی متخلف در شهرستان کهگیلویه
عین‌الله اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: در آذر‌ماه امسال از 985 واحد صنفی میوه و تره‌بار این شهرستان بازرسی به عمل آمده که تعداد 18 گزارش ارسال به تعزیرات و 21 مورد تخلف کشف شده به ارزش ریالی 7 میلیون و 890 هزار ریال داشتیم.
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کهگیلویه افزود: با توجه به طرح نظارتی ویژه شب یلدا در شهر دهدشت و بخش‌های تابعه، اکیپ‌های متعددی برای انجام این مهم اعزام و بازرسی‌های متعددی صورت گرفت.
اخوان خاطرنشان کرد: بازرسی‌های متعددی از واحدهای صنفی خبازی در شهر دهدشت صورت گرفت و کاستی‌هایی در رابطه با کیفیت پخت نان، وزن چانه و نصب قیمت در دید عموم مشاهده شد که به اعضا صنف تذکرات لازم داده شد.
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کهگیلویه با اشاره به عملکرد واحد بازرسی مجمع امور صنفی در آذرماه 90 تصریح کرد: تعداد کل بازرسی‌های انجام شده در ماه گذشته 6 هزار و 996 مورد بود که از این تعداد 60 مورد به صورت گزارش به تعزیرات ارسال شد.
اخوان با بیان اینکه تعداد تخلفات کشف شده 60 مورد بود، تصریح کرد: تعداد کل شکایات مردمی 889 مورد بود که از این تعداد 831 شکایت تلفنی، 53 مورد حضوری و پنج مورد نیز به صورت کتبی بود.
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کهگیلویه تعداد واحدهای صنفی پلمب شده را 13 مورد ذکر کرد و افزود: تعداد اخطاریه‌های صنفی و غیره صنفی 2 هزار و 388 مورد بود.
اخوان اضافه کرد: ارزش ریالی تخلفات کشف شده در آذرماه 29 میلیون و 866 هزار ریال بود.
وی عنوان کرد: در 9 ماه گذشته 111 واحد متخلف در واحدهای صنفی شهرستان کهگیلویه پلمب شدند.
اخوان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره 124 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول