اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی:

تمرکز وظایف موجب رشد بخش کشاورزی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: تمرکز وظایف و تصمیم‌گیری‌های بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی رشد و توسعه بخش کشاورزی را به دنبال خواهد داشت.

تمرکز وظایف موجب رشد بخش کشاورزی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عباس مظفری ظهر امروز در مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: بخش کشاورزی از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است که تمرکز تصمیم‌گیری‌‌ها در این بخش موجبات موفقیت و رشد هرچه بیشتر این بخش را فراهم خواهد ساخت.
وی تصریح کرد: فعالیت‌های بخش کشاورزی از گستردگی فراوانی برخوردار است که متناسب با این گستردگی‌ها باید زمینه را برای رشد و توسعه آن فراهم ساخت که یکی از این زمینه‌ها تمرکز وظایف و تصمیم‌گیری‌های بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه تمرکز این تصمیم‌گیری‌ها در وزارت جهاد کشاورزی هم‌اکنون در دستور کار مجلس قرار گرفته است، گفت: با نهایی شدن این مهم شاهد ارتقای بخش کشاورزی در کشور خواهیم بود.
مظفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل شورای هم‌اندیشی تشکل‌های بخش کشاورزی عنوان کرد: این شورا توسط سازمان جهاد کشاورزی استان تشکیل‌ و بررسی و رفع مسائل و مشکلات تشکل‌های فعال در بخش کشاورزی را در دستور کار قرار داده است که انتظار می‌رود با فعالیت این شورا از مشکلات تشکل‌های بخش کشاورزی استان کاسته شود.
وی ادامه داد: همچنین اقدامات و پیگیری‌های لازم برای تشکیل کارگروه‌های تخصصی بخش کشاورزی انجام شده است که باید ظرفیت‌سازی برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های تشکل‌های فعال بخش کشاورزی صورت پذیرد.
به گفته وی هم‌اکنون کمیته‌های شهرستانی کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان‌ها فعال و راه‌اندازی شده‌اند.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول