اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف طرقبه شاندیز:

استقبال مردم از همایش بصیرت عاشورایی بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف طرقبه شاندیز گفت: استقبال مردم از همایش بصیرت عاشورایی بی‌نظیر بود.

استقبال مردم از همایش بصیرت عاشورایی بی‌نظیر بود
حجت‌الاسلام رضا احمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در طرقبه به برگزاری چهار شب از همایش بزرگ بصیرت عاشورایی اشاره کرد و اظهار داشت: این همایش بزرگ که با همکاری اکثر نهادها و ادارات طرقبه در حال برگزاری است، سه شب دیگر در خیمه حضرت اباعبدالله ادامه دارد.
رئیس اداره اوقاف طرقبه شاندیز در مورد اجرای این همایش تصریح کرد: همایش بزرگ بصیرت عاشورایی از پانزدهم دی‌ماه در سالن الغدیر تربیت‌بدنی شهرستان اجرا شده است که با استقبال بی‌نظیر مردم در این چهار شب سپری شده مواجه بوده‌ایم.
وی دلیل استقبال مردم از این همایش را، اجرای برنامه‌های متنوع و جدید با قالب عزاداری دانست و خاطرنشان کرد: در این مراسم برنامه‌هایی همچون تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی آیات عظام، مداحی و اجرای نمایش‌های آیینی همراه با پخش صوت و نورپردازی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در مراسم برگزاری این برنامه علاوه بر حضور سخنرانان و مداحان کشوری، نمایش‌های آئینی با محتوای تاریخی و برگرفته از روایات و با هدف گسترش و تبیین باورهای دینی، بالابردن سطح بصیرت عمومی جامعه و گسترش و تعظیم فرهنگ عاشورایی اجرا می‌شود.  
احمدزاده افزود: این همایش تاکنون در شش شهرستان مشهد، تربت‌حیدریه، نیشابور، قوچان، گناباد و کاشمر با شعار "چیزی از راه نماندست، چرا برگردیم" برگرفته از شعر ابوالقاسم حسینی‌جانی برگزار شده است که با همکاری آستانه مقدس امام‌زادگان یاسر و ناصر (ع) این برنامه در طرقبه نیز در حال اجرا است.
رئیس اداره اوقاف طرقبه شاندیز افزود: این همایش با هدف افزایش بصیرت عاشورایی و آگاهی مردم از مسائل روز و جریان فتنه و نفاق برگزار شد.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول