اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد کشاورزی دامغان خبر داد

افزایش 7 رشته جدید به رشته‏های کشاورزی در دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد کشاورزی دامغان گفت: در ترم جدید تحصیلی که از بهمن‌ماه امسال آغاز می‏شود، هفت رشته به مجموع رشته‏های این مرکز افزوده می‌شود.

افزایش 7 رشته جدید به رشته‏های کشاورزی در دامغان
سیدمجید حجازی‏فر امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان در این‌باره اظهار کرد: از این تعداد رشته افزوده شده به مجموع رشته‏های مرکز علمی کاربردی جهاد کشاورزی دامغان، سه رشته در دوره کارشناسی و چهار رشته دیگر در دوره کاردانی است.
وی افزود: این رشته‏ها در زمینه‏های دامپروری، دامپزشکی، کشاورزی و علوم انسانی بوده که به رشته‏های موجود در این مرکز افزوده شده است.
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد کشاورزی دامغان تصریح کرد: در حال حاضر، یک هزار و 100 نفر دانشجوی دختر و پسر در 15 رشته کارشناسی و کاردانی در این مرکز تحصیل می‏کنند.
وی اضافه کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد کشاورزی دامغان جزو سه مرکز بزرگ علمی کاربردی وزارت جهاد کشاورزی در سطح کشور است.
حجازی‏فر افزود: این مرکز یک هزار و 158 هکتار وسعت دارد و دارای هشت آزمایشگاه تخصصی دامپروری و دامپزشکی و نیز سه مزرعه تولید دام و طیور شامل گاو شیری، مرغ تخم‏گذار و مرغ گوشتی است.
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد کشاورزی دامغان گفت: این مرکز از مراکز مصوب مجلس شورای اسلامی بوده که در شهرستان دامغان راه‏اندازی شده است.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول