اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه سال‌جاری صورت گرفته است

اختصاص 2.5 میلیون لیتر سوخت به کشاورزی خرمشهر

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر از اختصاص بیش از 2.5 میلیون لیتر به بخش کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 2.5 میلیون لیتر سوخت به کشاورزی خرمشهر
ابراهیم داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: جهاد کشاورزی این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات کشاورزی تاکنون اقدامات مؤثر و قابل قبولی ارائه داده است.
وی افزود: مطمئنا پیشرفت اقتصادی در یک منطقه در گرو توسعه ابعاد مختلف اجتماعی آن از جمله بخش کشاورزی است که این مهم باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر با اشاره به برنامه‌های این اداره برای کشاورزان شهرستان تصریح کرد: برای تأمین سوخت به بخش کشاورزی این شهرستان در 9 ماهه سال‌جاری مقدار 2 میلیون و 766 هزار لیتر به بهره‌برداران اختصاص داده شده است.
وی اضافه کرد: در راستای هدفمند کردن یارانه‌ها، تخصیص سوخت به بهره‌برداران شامل صاحبان موتور پمپ آب، تراکتورداران و کمباین‌داران و همچنین فعالان بخش شیلات از طریق ثبت متقاضیان در سامانه هوشمند، سوخت مورد نیاز آنها تأمین شده است.
داوری خاطرنشان کرد: همچنین به‌منظور تأمین نقدینگی خرید سوخت این مدیریت اقدام به اعطای تسهیلات با هماهنگی بانک کشاورزی به مبلغ 250 میلیون ریال برای فعالان بخش کشاورزی از قبیل صاحبان موتور پمپ‌های آبیاری و تراکتورداران کرده است.
وی عنوان کرد: بخش کشاورزی شهرستان بیش از پیش نیازمند حمایت مسئولان استانی است.
مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر بیان کرد: شهرستان خرمشهر دارای ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تجاری از جمله کشاورزی است که در راستای حمایت این بخش می‌توان بستر و زمینه‌های مناسب اشتغال‌زایی را در منطقه فراهم آورد.
وی تصریح کرد: در این راستا تعامل بخش‌های مختلف شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی منطقه احساس می‌شود.
داوری در پایان گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان مرتبط در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه و شکوفایی کشاورزی در منطقه و حمایت مضاعف از کشاورزان خرمشهری باشیم.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول