اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر خبر داد

آمادگی بسیج برای تعامل با اقدامات فرهنگی در ماهشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر از آمادگی تعامل مضاعف بسیج با اقدامات فرهنگی به‌منظور پیشبرد ارتقای سطح فرهنگ و هنر در شهرستان خبر داد.

آمادگی بسیج برای تعامل با اقدامات فرهنگی در ماهشهر
کهزاد سروستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: ‌این شهرستان با توجه به استعدادهای بومی موجود، ظرفیت‌های بالایی برای اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی دارد.

وی افزود: بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از نخستین تا آخرین امضا کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر بسیج را مجموعه‌ای از پاک‌ترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور عنوان کرد، افزود: این سلحشوران جان بر کف در راه اهداف عالی این ملت، برای به کمال و خوشبختی رساندن این کشور جمع شده‌اند.

وی بسیج را نماد مشارکت مردم در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: امروز به همت و توان بسیجیان موفقیت‌های بی‌نظیر علمی در کشورمان رقم خورده و این نهاد عظیم با فعالیت‌های گسترده در جامعه از عزت و اقتدار برخوردار است.

سروستانی با بیان اینکه اعتلای نام ایران در گرو اهتمام جدی به بسیج است، اضافه کرد: بسیج ضامن امنیت پایدار جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر در ادامه با اشاره به راه‌اندازی جنگ نرم توسط دشمنان نظام علیه ایران اسلامی، گفت: باید تلاش کنیم طبق توصیه مؤکد مقام معظم رهبری با بصیرت اهداف جریان‌های سیاسی منحرف را تشخیص دهیم.

وی مهم‌ترین رسالت و وظیفه بسیج برای مقابله با جنگ نرم دشمنان که برای براندازی نظام اسلامی آغاز کرده‌اند را حضور فعال‌تر در صحنه عنوان کرد و خواستار شرکت گسترده مردم و مدیران در برنامه‌های فرهنگی شهرستان شد، گفت: بسیج با فعالیت‌های گسترده فرهنگی در جامعه نقشه آینده کشور را ترسیم می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر تصریح کرد: نیروهای بسیجی این شهرستان آماده هرگونه همکاری به‌ منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر هستند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام بتوان گامی مثبت و مؤثر در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فرهنگ و هنر توسط بسیج و نیروهای کارآمد آن در منطقه برداشت.

انتهای پیام/ج20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول