اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد برادران جامعه‌القرآن استان زنجان خبر داد

اجرای نهضت ملی قرآن‌خوانی در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول واحد برادران جامعه‌القرآن استان زنجان از اجرای نهضت ملی قرآن‌خوانی در زنجان از سال آینده خبر داد.

اجرای نهضت ملی قرآن‌خوانی در زنجان
حسن سلیمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: گسترش آموزش‌های لازم در راستای طرح نهضت ملی قرآن کریم از برنامه‌های جامعه‌القرآن استان زنجان محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی این جامعه در راستای اجرای مطلوب طرح نهضت ملی قرآن کریم انجام شده است، افزود: این جامعه همکاری‌های لازم را با سازمان آموزش و پرورش در راستای اجرای مطلوب این طرح دارد.
مسئول واحد برادران جامعه‌القرآن استان زنجان از برگزاری محافل انس با قرآن کریم از سوی جامعه‌القرآن کریم زنجان خبر داد و افزود: این محافل با حضور اساتید بزرگ قرآنی در استان برگزار می‌شود.
وی برگزاری کلاس‌های تربیتی برای حافظان و قاریان قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های این مجموعه عنوان کرد و بیان داشت: برگزاری جلسات روخوانی و روان خوانی قرآن کریم از دیگر برنامه‌های این جامعه در استان محسوب می‌شود.
سلیمانی بر ضرورت اجرای نهضت ملی قرآن خوانی در کشور تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح از تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای گسترش فرهنگ قرآن خوانی در جامعه است.
وی با بیان اینکه با اجرای این طرح 10 میلیون قرآن خوان در جامعه تربیت می‌شوند، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری مطلوبی در اجرای این طرح داشته باشند.
مسئول واحد برادران جامعه‌القرآن استان زنجان از حضور 40 مربی جامعه‌القرآن استان در این طرح خبر داد و افزود: این مربیان در راستای اجرای این طرح با سازمان آموزش و پرورش همکاری می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح 40 هزار حافظ قرآن تحویل جامعه می‌شود، یادآور شد: با اجرای این طرح افراد باید حداقل یک جز از قرآن را حفظ کنند.
سلیمانی با بیان اینکه این طرح از سال آینده در استان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: یک سال زمان برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.
وی از حضور خود به عنوان نماینده استان زنجان در مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول