اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موسسه مهدقرآن استان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

همکاری مهدقرآن آذربایجان‌شرقی و آموزش و پرورش در بخش پیش‌دبستانی

خبرگزاری فارس: مدیر مهدقرآن آذربایجان‌شرقی گفت: موسسه مهد قرآن استان آذربایجان‌شرقی همکاری رسمی خود را با اداره کل آموزش و پرورش در بخش آموزش‌های پیش‌دبستانی آغاز کرد.

همکاری مهدقرآن آذربایجان‌شرقی و آموزش و پرورش در بخش پیش‌دبستانی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی موسسه مهدقرآن استان آذربایجان‌شرقی، رحیم وظیفه‌شعاع با بیان اینکه موسسه مهدقرآن استان آذربایجان‌شرقی همکاری رسمی خود را با اداره کل آموزش و پرورش در بخش آموزش‌های پیش‌دبستانی آغاز کرده است، افزود: این همکاری بر اساس توافق جدید سازمان بهزیستی و وزارت آموزش و پرورش مبنی بر انتقال مسئولیت اداره مرکز پیش‌دبستانی در مقطع پنج و شش ساله به آموزش و پرورش صورت گرفته است و امسال مهدقرآن برای 11 مرکز پیش‌دبستانی در تبریز و شش مرکز در سطح استان مجوز فعالیت از آموزش و پرورش دریافت کرد.
وی، این طرح را نقطه عطفی در تحول آموزش و پرورش کشورمان برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم وزارت آموزش و پرورش در عمل با توجه ویژه به دو اصل محتوای آموزش و نیروی انسانی بتواند هوشمندانه اجرای آموزش‌های پیش‌دبستانی در کشور را پیش برده و پاسخگوی خلاءهای بزرگی در این بخش باشد.
وظیفه‌شعاع تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای پیشرفته، توجه به آموزش و پرورش در مقطع پیش‌دبستانی و دبستانی جزو اصول و سیاست‌های کلان کشوری بوده و سرمایه‌گذاری‌های فکری و امکانات قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.
مدیر مهدقرآن آذربایجان‌شرقی افزود: این موسسه به طور متوسط سالانه 3 هزار نونهال و دانش‌آموز را زیرپوشش آموزش‌های رسمی درسی و قرآنی دارد و نیروهای آموزشی فعال در این مراکز از بین مربیان مجرب مهدقرآن انتخاب می‌شوند و خوشبختانه تجربه‌های موفق و موثری در اختیار است که با مشارکت آموزش و پرورش شاهد گسترش بیش از پیش آنها خواهیم بود.

قدردانی از حمایت‌های سازمان بهزیستی استان
وی از همکاری و حمایت‌ مسئولان و کارشناسان سازمان بهزیستی استان در حوزه آموزش‌های پیش‌دبستانی قدردانی کرد و گفت: مهدقرآن استان از سال 1376 با همکاری این سازمان در حوزه آموزش‌های پیش‌دبستانی فعالیت می‌کند و به خصوص مسئولان سازمان در ماه‌های اخیر در توسعه برنامه‌های مهدقرآن نقش اساسی را ایفا کرده‌اند.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول