اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال جاری صورت گرفت

عضویت 6 هزار نفر از جوانان در هلال احمر ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر از عضویت شش هزار نفر از جوانان ملایر در هلال احمر در سال جاری خبر داد.

عضویت 6 هزار نفر از جوانان در هلال احمر ملایر
مرتضی میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر به ارائه خدمات هلال احمر به مردم در کشور و جهان اشاره کرد و اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب و خداپسندانه در راستای کمک‌رسانی به مردم جهان و سراسر کشور به صورت داوطلبانه در موارد و مواقع مختلف مهم‌ترین اهداف هلال احمر است.

وی با بیان اینکه خدمات هلال احمر شهرستان ملایر نیز مانند سراسر کشور توسط اعضای هلال احمر صورت می‌گیرد، افزود: حضور جوانان برای عضویت در هلال احمر شهرستان در سال جاری بی نظیر بود.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر از عضویت حدود 6 هزار نفر در سال جاری در هلال احمر این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر، 9 هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر ملایر هستند که 3 هزار نفر در گذشته و 6 هزار نفر امسال عضو شده‌اند که این رقم چندین برابر سال گذشته بوده است.

وی افزود: این افراد که دانش‌آموز، دانشجو، اعضای پایگاه‌های محله روستایی و اعضای داوطلب از گروه‌های مختلف در سراسر شهرستان هستند، آموزش‌های لازم را خواهند دید و در واقع این حرکت گسترده امسال در سطح کشور انجام شده و استقبال جوانان در عضویت هلال احمر ملایر در سال جاری بی نظیر بوده است.

میرزایی در پایان از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و... همزمان با دهه فجر در هلال احمر خبر داد و تصریح کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، کوهپیمایی، امداد جاده‌ای، امداد شهری، حضور در نماز جمعه با شعار جمعه، "ایمان، ایمنی" که نیروهای هلال احمر با انجام تست فشار خون و قند خون و ... به نمازگزاران ارائه خدمات می دهند، از جمله برنامه هلال احمر در ایام دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/خ۳۰

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول