اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام‌نور سلطانیه خبر داد

ارسال 80 مقاله به همایش ملی سلطانیه

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور واحد سلطانیه گفت: تا کنون 80 مقاله به دبیرخانه همایش ملی سلطانیه ارسال شده است.

ارسال 80 مقاله به همایش ملی سلطانیه

 

رسول عرب خانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از تمدید زمان ارسال مقاله به این همایش خبر داد و اظهار داشت: با توجه به استقبال شرکت کنندگان در همایش ملی سلطانیه مهلت ارسال چکیده مقالات تا تاریخ 30 بهمن ماه سال 90 تمدید شده است.

وی اضافه کرد: مهلت ارسال اصل مقالات به این همایش تا تاریخ 30 اسفند ماه 1390 است.

سرپرست دانشگاه پیام نور واحد سلطانیه با اشاره به اینکه استقبال از این همایش در سطح وسیعی صورت پذیرفته است، گفت: از همه نقاط کشور به دبیرخانه همایش ملی سلطانیه مقاله رسیده است، ولی با توجه به مدت زمان در نظر گرفته شده برای ارسال چکیده مقالات و تقارن زمان فراخوان ارسال مقاله با ایام امتحانات دانشگاه‌ها، دبیرخانه همایش ملی سلطانیه تصمیم به تمدید مهلت ارسال مقاله کرد.

مسئول کمیته علمی همایش ملی سلطانیه زمان اعلام نتایج نهایی داوری این مقالات را پنجم اردیبهشت ماه  1391 اعلام و خاطر نشان کرد: زمان برگزاری مراسم اختتامیه این همایش طی روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه سال 1391 در شهر سلطانیه برگزار می‌شود.

وی تعداد محورهای این همایش را در چهار محور ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی سلطانیه و راهکارهای ارزش آفرینی، ارزش‌های پایدار هنر و معماری سلطانیه، توسعه پایدار و بررسی عوامل ذی نفع و ذی نفوذ و راهبردهای مداخلات محیطی، موانع و الزامات با موضوع آزاد عنوان کرد.

وی تعداد بازدید از سایت همایش ملی سلطانیه را  در یک ماه اخیر بیش از 2 هزار مرتبه عنوان کرد و اظهار داشت: مقالات ارسال شده به دبیرخانه از سطح علمی و تخصصی بالایی برخوردار است.

سرپرست دانشگاه پیام نور واحد سلطانیه اضافه کرد: دانشگاه پیام نور سلطانیه به عنوان تنها مرکز آموزش عالی در بخش سلطانیه در راستای توسعه پایدار و ایجاد زمینه و راهکارهای ارزش آفرین در منطقه احساس مسؤلیت و احساس دین به منطقه می‌کند.

وی در ادامه از همه پژوهشگران و اهالی علم و تحقیق و دانش در استان زنجان و همچنین سراسر کشور برای شرکت فعال در این همایش دعوت به عمل آورد.

عرب خانی یادآور شد: در سال‌های آینده نیز این همایش با محورهای تخصصی دیگر و با رویکرد بین‌المللی برگزار می‌شود، با توجه به وجود ظرفیت بالای تاریخی فرهنگی منطقه سلطانیه و عدم رسیدن منطقه به رشد و بالندگی درخور بر پایی چنین همایش‌هایی ضروری به نظر می‌رسد.

مسئول کمیته علمی همایش ملی سلطانیه اضافه کرد: توسعه و پیشرفت جوامع حاصل اتصال حلقه‌های علمی، صنعتی و اقتصادی است که دانشگاه به عنوان متولی توسعه علمی نقش بنیادی و ارزنده‌ای در رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول