اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

بیش از 40 پروژه بهداشتی و درمانی در اصفهان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر بیش از 40 پروژه بهداشتی و درمانی در سطح استان اصفهان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیش از 40 پروژه بهداشتی و درمانی در اصفهان افتتاح می‌شود

شاهین شیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، تعمیر و بازسازی بخش فیزیوتراپی، احداث و تجهیز شش تخت ICU، تجهیز و بازسازی فاز اول اتاق‌های عمل و احداث و تجهیز بخش VIP ویژه از سوی مرکز آموزشی درمانی امین افتتاح می‌شود.

وی به تجهیز و راه‌اندازی بخش VIPبیمارستان آیت‌‌الله کاشانی، بازسازی لندری و احداث و راه‌اندازی دستگاه بی‌خطرساز زباله‌ در این بیمارستان خبر داد و بیان داشت: تجهیز و راه‌اندازی و تکمیل مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین(ع) و احداث و راه‌اندازی 9  تخت BICU در مرکز آموزشی درمانی امام موسی کاظم(ع) از دیگر پروژ‌ه‌های قابل افتتاح دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در دهه فجر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به تعمیر و بازسازی اتاق‌های عمل، تجهیز و بازسازی زایشگاه، احداث و راه‌اندازی دستگاه بی‌خطرساز زباله در بیمارستان عیسی بن مریم(ع) خبر داد و تصریح کرد: احداث و تجهیز شش تخت ICU ، احداث و راه‌اندازی دستگاه بی‌خطرساز زباله  در مرکز آموزشی درمانی نور و حضرت علی‌اصغر(ع) و راه‌اندازی مرکز رشد گیاهان دارویی در این بیمارستان از جمله پروژه‌های بهره‌برداری شده در بیمارستان ذکر شده است.

وی از ایجاد و ارتقای پهنای باند و سیستم و ایرلس و خطوط فیبرنوری در پردیس خبر داد و اضافه کرد: در ایام‌الله دهه فجر از سوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، پایگاه 115 شماره 32 تا 36 اصفهان، پایگاه 115 شماره هشت و عوارضی شاهین ‌شهر، پایگاه 115 شماره چهار سه شهرستان لنجان، مبارکه و خوروبیابانک راه‌اندازی و بهره‌برداری از پایگاه 115 شماره سه فلاورجان، موته، فریدن و فریدون‌شهر انجام می‌گیرد.

شیرانی به احداث و راه‌اندازی دستگاه بی‌خطرساز زباله، احداث بخش ویژه VIP و راه‌اندازی پایگاه بهداشتی مکتب‌الصادق در شبکه بهداشت و درمان خمینی‌شهر اشاره کرد و بیان داشت: احداث درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت امام خمینی(ره)، احداث مرکز بهداشتی افوس، احداث و راه‌اندازی هشت تخت CCU بیمارستان شهدای لنجان و تجهیز و راه‌اندازی پنج تخت ICU بیمارستان محمد رسول‌الله(ص) در شبکه بهداشت و درمان فلاورجان، فریدن، لنجان و مبارکه از پروژه‌های بهداشتی و درمانی بهره‌برداری شده در ایام‌الله دهه فجر است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول