اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار هرمزگان

فعالان قرآنی آموزش و پرورش هرمزگان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: فعالان قرآنی حوزه آموزش و پرورش هرمزگان اعم از دانش‌آموزان، معلمان و مربیان قرآنی به دست استاندار هرمزگان و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش این استان تجلیل شدند.

فعالان قرآنی آموزش و پرورش هرمزگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی استاندار هرمزگان عصر سه‌شنبه در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از فعالان قرآنی حوزه آموزش و پرورش با بیان اینکه ایجاد روحیه عدالت‌گستری، عدالت‌محوری و مبارزه با جبهه‌های نظام سلطه در نسل نو باید مورد توجه جدی باشد، گفت: بی‌گمان قرآن نقشی ارزنده در بصیرت‌افزایی قشر دانش‌‌آموز و جوان و نوجوان دارد.

وی با بیان اینکه توجه به مبانی قرآنی در تربیت نسل آینده ضروری است، ادامه داد: گسترش تمام ارزش‌ها و مفاهیم قرآنی در نسل نوجوان و جوان بیش از هر نهاد دیگری برعهده آموزش و پرورش است.

استاندار هرمزگان هم‌چنین به اهمیت تربیت قرآنی کودکان در داشتن جامعه‌ای سالم اشاره کرد و گفت: کودکان و نوجوانان ما باید همراه با احساس مسئولیت، نگاه مشارکت‌گرایانه، حساسیت نسبت به سرنوشت کشور، بنیه اعتقادی صحیح، بصیرت و روحیه تعبدی تربیت شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در ادامه با اشاره برنامه‌ریزی‌های این اداره‌کل در حوزه توسعه مفاهیم قرآنی و رشته‌های مرتبط، گفت: در استان نسبت به امور قرآنی از طرف دانش‌آموزان و اولیای آنان علاقه و تمایل فراوانی نشان می‌دهد که این سبب کیفیت‌بخشی به امور آموزشی در این زمینه شده است.

احمد آخوندی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه‌هایی همانند طرح حافظان قرآن در مدارس کشور و استان زمینه توسعه مباحث قرآنی بیش از پیش در کشور فراهم آید.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول