اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محفل انسی با قرآن در روستای سینوا

خادمان قرآنی شهرستان چالوس تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه مبارک فجر و در محفل انس با قرآن در روستای سینوای بخش مرکزی چالوس از خادمان روستایی قرآنی شهرستان چالوس تجلیل شد.

خادمان قرآنی شهرستان چالوس تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، این مراسم پیش از ظهر امروز به همت بخشداری مرکزی چالوس و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در مسجد جامع روستای سینوا برگزار شد.

بخشدار مرکزی چالوس در این مراسم با تبریک ایام‌الله دهه فجر از برگزاری محافل انس با قرآن به عنوان یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد.

علی ردایی با اشاره به اینکه امروز به واسطه قدرت ایران اسلامی در تمامی بخش‌های سیاسی، علمی و نظامی دشمنان در فکر براندازی این نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: ما باید هوشیار باشیم و در مقابل توطئه‌های استکباری ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر ارزش‌های دینی و با اهداف بلند امام راحل، به برکت خون شهدا به این جایگاه دست پیدا کرده و امروز که دشمنان آن توان مقابله با آن را در میدان رزم ندارند دست به جنگ نرم زدند و می‌خواهند با رخنه در ابعاد فرهنگی جامعه این بخش را متزلزل کنند.

ردایی تصریح کرد: بدون شک دشمنان در این مسیر از تمام توان خود برای ضربه زدن به کشور به ویژه نسل جوان و آینده‌سازان استفاده می‌کنند، بنابراین ضروری است تا با هوشیاری مسئولان و خانواده‌ها نسبت به مسائل فرهنگی و اعتقادی آنان اهتمام ویژه شود.

بخشدار مرکزی چالوس با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در قله‌های بلند افتخار ایستاده است، آن را مرهون تلاش‌های امام راحل، جانبازی جانبازان، خون شهدا، ایثارگری رزمندگان و صبر و تحمل مردم ایران اسلامی عنوان کرد و بر لزوم حفاظت از این دستاوردها تاکید کرد.

وی همچنین برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و اعتقادی در سطح بخش مرکزی را راهی برای جلب و جذب جوانان به این‌گونه برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: بخشداری، شوراهای اسلامی و دهیاران در کنار توجه به مسائل عمرانی و آبادانی روستاها باید به بخش فرهنگی روستاها، ایجاد فرصت‌های فرهنگی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها گام بردارند تا نسبت به ایجاد فضای فرهنگی در روستاها موفقیت حاصل شود.

در پایان این مراسم از احمد اصغرپور، عارف رحیمی‌نژاد، سیده مبارکه مطهری، مرضیه سام و صغری پنجعلی‌پور به عنوان خادمان برتر قرآنی و سیدحسین مطهری استاد قرآن، صادق سهراب‌پور مسئول خانه قرآن یاسین سینوا و افضلی قاری برتر دانشجویان کشور با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول