اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی شهردار کرج خبر داد

تکمیل طرح نوسازی فرهنگسراهای کرج تا پایان سال

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی شهردار کرج اعلام کرد: طرح نوسازی تمام فرهنگسراهای این شهرستان تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

تکمیل طرح نوسازی فرهنگسراهای کرج تا پایان سال

حسین امیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: شهرداری کرج سرفصل‌های مختلفی را در اولویت کاری خود قرار داده است که مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از طریق اجرای برنامه‌های غنی و فاخر فرهنگی از جمله این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مدیریت کلان شهرداری کرج و هم‌چنین اعضای شورای شهر از این برنامه‌ها حمایت کرده و هر سال اعتبارات مالی مناسبی برای کارهای فرهنگی در مرکز استان البرز اختصاص می‌یابد.

* لزوم احداث و تجهیز زیرساخت‌های فرهنگی کرج

معاون فرهنگی شهردار کرج با تأکید بر اینکه مقابله با هجمه و تهاجم فرهنگی غرب نیازمند سخت‌افزار و نرم‌افزارهای مناسب و تعریف شده است، گفت: خوشبختانه انقلاب اسلامی دارای پشتوانه غنی فکری و فرهنگی برای مقابله با تهدید و تهاجم دشمنان در این حوزه است.

امیدیان تأکید کرد: بهره‌مندی ملت ایران از پیشینه فرهنگی دینی و ملی بسیار غنی و فاخر موجب شده است که جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان تاکنون تأثیری بر ما نداشته باشد.

وی متذکر شد: البته ما نباید به همین حد اکتفا کرده و در حوزه احداث و تجهیز زیرساخت‌های فرهنگی به ویژه در کلان‌شهرها غفلت کنیم.

امیدیان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه تمهیداتی برای توسعه و تجهیز زیرساخت‌های فرهنگی در مرکز استان البرز اندیشیده شده است، گفت: ما دارای آثار فرهنگی و مذهبی متعددی مانند مزار مطهر چند امام‌زاده(ع) مساجد و اماکن مذهبی مشابه هستیم.

وی ادامه داد: هم‌چنین مراکز فرهنگی مختلفی چون کتابخانه‌ها و فرهنگسراها در مرکز استان البرز فعال است که در صورت استفاده صحیح از این زیرساخت‌های فرهنگی می‌توانیم برنامه‌های ضد تهاجمی بسیاری را اجرا کنیم.

معاون فرهنگی شهرداری کرج افزود: یکی از برنامه‌های ما تجهیز و نوسازی فرهنگسراهای فعال در این شهرستان است که این کار طی یک دوره طرح ویژه در حال انجام است.

امیدیان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد شرایط مناسب برای جذب بیشتر جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان به محیط فرهنگسراها و هم‌چنین ارائه خدمات فرهنگی مناسب به جوانان در این محیط است.

وی افزود: این طرح با حمایت ویژه اعضای شورای شهر و تأکید مدیریت کلان شهرداری در حال انجام است و تلاش داریم تا پیش از نوروز طرح نوسازی فرهنگسراهای کرج به اتمام برسد.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول