اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی اصفهانی تیم ملی سه‌گانه ایران:

اردوی تیم ملی سه‌گانه آغاز شد

خبرگزاری فارس: مربی اصفهانی تیم ملی سه‌گانه ایران گفت: اردوی تیم ملی سه‌گانه از روز شنبه هفته جاری در جزیره کیش آغاز شده است.

اردوی تیم ملی سه‌گانه آغاز شد

مسعود حجه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اردوی تیم ملی سه‌گانه ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در 17 فروردین سال آینده در ژاپن برگزار می‌شود از روز شنبه هفته جاری آغاز شده و تا پنجم فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه شهرهای تهران، اصفهان و زنجان در حال حاضر جزو مناطق سردسیر کشور محسوب می‌شوند و شرایط برگزاری اردو را نداشتند اردوی تیم ملی سه‌گانه ایران در جزیره کیش تشکیل شده است.

مربی اصفهانی تیم ملی سه‌گانه ایران بیان داشت: شرایط اردوی تیم ملی از نظر امکانات و اسکان ورزشکاران خوب است و تنها فرصت کمی برای آماده‌سازی بازیکنان تیم ملی تا رقابت‌های آسیایی وجود دارد.

وی در ادامه به بازیکنان تیم ملی اشاره کرد و افزود: تعداد هفت نفر از شهرهای مختلف در این اردو حضور دارند که می‌توان از آقای فرشاد دادفر از اصفهان، احسان امیریان و مهدی رحمتی از شهرکرد، آرش علی‌بخشی‌فر و علیرضا اسکندری از زنجان، محمد غزن‌چایی از شاهرود و رضا باقری از شاهرود نام برد.

حجه‌فروش تصریح کرد: هفته آینده نیز یک دوره مسابقه انتخابی از بین هشت نفر از رده‌های سنی امید و بزرگسالان برگزار می‌کنیم که دو نفر از آنان به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه این رشته در سطح آسیا بیان داشت: فدراسیون سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران در حدود پنج سال است که تشکیل شده اما در این مدت پیشرفت خوبی داشته و پس از کشورهای ژاپن، کره‌جنوبی، قزاقستان و چین در مکان پنجم آسیا قرار داریم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول