اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خواستار شد

عدالت در اجرای پروژه در سطح مناطق سه‌گانه شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر شوشتر خواستار اجرای عدالت در تعریف و اجرای پروژه‌های شهری در سطح نواحی سه‌گانه شهرداری شوشتر شد.

عدالت در اجرای پروژه در سطح مناطق سه‌گانه شهرداری شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان صبح امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار کرد: باید در برقراری عدالت در سطح شورای شهر برای تعریف و اجرای پروژه‌های عمرانی تلاش کنیم.
وی افزود: در منطقه سه شهرداری (منطقه فرهنگ‌شهر) پروژه‌های عمرانی با سرعت بسیار زیادی در حال اجرا شدن است ولی در مرکز شهر از چنین پروژه‌هایی خبری نیست و این موجب نارضایتی مردم می‌شود.
این مقام مسئول افزود: تعریف پروژه‌ها در ناحیه یک و دو شهرداری شوشتر اصلا با درآمدزایی در مناطق قابل مقایسه نیست زیرا در ناحیه یک شهرداری شوشتر بیش از 60 تا 65 درصد از درآمد شهرداری محقق می‌شود ولی در صورتی که کمترین پروژه‌ها در این نواحی تعریف می‌شود.
سلطانیان خاطرنشان کرد: در بودجه سال 90 شهرداری شوشتر قرار بوده است که چهار خیابان در بافت قدیم و منطقه یک شهرداری شوشتر آسفالت شود ولی این پروژه‌ها در شرایط کنونی درصدی بیشتر از صفر ندارد ولی در منطقه سه شهرداری شوشتر پروژه‌های در نظر گرفته شده همگی بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و به این دلیل باید به نحوه اولویت بخشی پروژه‌ها نظارت جدی‌تری شود.
وی با تاکید بر اینکه کارخانه آسفالت در شرایط کنونی در شوشتر تعطیل شده است، افزود: در شرایط کنونی کارخانه آسفالت شوشتر تعطیل شده است و مجموعه شهرداری می‌توانست به آسفالت در بافت قدیم بپردازد ولی در این‌باره هیچ اقدامی انجام نشده است.
سلطانیان با تاکید بر اینکه منطقه سه شهرداری شوشتر همه شاخص‌های شهری را در حد استاندارد دارد، تاکید کرد: بسیاری از شاخص‌های شهرداری در منطقه سه شهرداری شوشتر در حد استاندارد است ولی در منطقه یک شرایط بسیار متفاوت است.
وی با تشکر از زحمات شهردار شوشتر عنوان کرد: در شرایط کنونی در شهرداری شوشتر سرعت عمل رسیدگی به پروژه‌ها و رفع مشکلات مردم بسیار زیاد است و این امر سبب شده تا مردم در پرداخت عوارض و مطالبات شهرداری سریع اقدام کنند.
انتهای پیام/ج20/ط4000
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول