اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان:

هیچ فرد شروری در دشتستان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: هیچ فرد شروری در دشتستان وجود ندارد.

هیچ فرد شروری در دشتستان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان داود محمودزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و رفاه و آرامش مردم از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت‌ها و وظایف مسئولان است و نیروی انتظامی در این مسیر تلاش می‌کند.

وی افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی نقش مهمی در تامین امنیت و آرامش مردم دارد و این امر در دشتستان با شکل خوبی انجام شده است.

فرمانده انتظامی دشتستان با اشاره به امنیت مطلوب در دشتستان خاطر نشان کرد: اشرار شرایط خاصی دارند و یک قتل یا سرقت فرد را جزء گروه اشرار قرار نمی‌دهد.

محمودزاده تصریح کرد: در حال حاضر ما در دشتستان هیچ اشراری نداریم، با افرادی هم که بودند به شدت برخورد شد و کوه‌ها نیز پاکسازی شده و دیگر فرد شروری در شهرستان نداریم. 

وی با بیان اینکه در 10 ماهه امسال، 20 درصد کاهش جرائم داشته‌ایم ابراز داشت: در دشتستان در سال جاری شاهد کاهش 18 درصدی سرقت و کاهش 23 درصدی قتل بوده‌ایم.

این مقام انتظامی یادآور شد: در سال جاری همچنین شاهد سه درصد کاهش سرقت خودرو، 18 درصد کاهش سرقت منزل، 53 درصد کاهش سرقت داخل خودرو و 14 درصد کاهش تصادفات فوتی درون شهری در دشتستان هستیم.

محمودزاده با اشاره به وضعیت اسلحه در دشتستان اظهار داشت: سلاح امنیت ایجاد نمی‌کند، بلکه یک تهدید برای خود فرد و خانواده‌اش است و در یک اقدام و عصبانیت می‌تواند عامل قتل شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با پایان مهلت تحویل سلاح شاهد استقبال خوبی برای گرفتن مجوز سلاح‌های شکاری بودیم ولی متاسفانه برای تحویل سلاح‌های جنگی آن هم بدون محاکمه استقبالی به عمل نیامد.

محمودزاده اذعان داشت: از همه توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت امنیت در شهرستان استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول