اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون وکلای مرکز خبر داد

اعلام بیش از یک‌هزار شکایت از وکلا و کارآموزان / فعالیت 22 کانون وکلای دادگستری در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: یک‌ هزار و 148 مورد شکایت از وکلا و کارآموزان به این کانون ارسال شده است که منجر به ابطال پروانه، اخطار و یا درج در پرونده شده است.

اعلام بیش از یک‌هزار شکایت از وکلا و کارآموزان / فعالیت 22 کانون وکلای دادگستری در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدمحمد جندقی‌کرمانی‌پور ظهر امروز در آیین جشن روز وکیل و استقلال کانون وکلا اظهار داشت: آسیب‌شناسی مشکلات از بروز مجدد رویدادها جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به تفتیش بدنی وکلا برای حضور در مجتمع‌های قضایی و گرفتن گوشی تلفن همراه آنها تصریح کرد: این حرکت در شان وکیلان نیست و در این زمینه نشست‌هایی با مراجع قضایی برگزار شده است.

جندقی‌کرمانی‌پور از فعالیت 50 دادیار در کانون وکلای دادگستری مرکز خبر داد و عنوان کرد: یک‌ هزار و 148 مورد شکایت از وکلا و کارآموزان به این مجموعه ارسال شده، که این شکایت‌ها منجر به ابطال پروانه، اخطار و یا درج در پرونده شده‌ است.

وی با اشاره به فعالیت 22 کانون وکلای دادگستری در کشور اظهار کرد: ارتباط مناسبی بین کانون وکلای استان کرمان و مسئولان قضایی برقرار است.

جندقی‌کرمانی‌پور اخلاق حرفه‌ای وکلا را مورد تاکید قرار داد و افزود: وکلا موظف هستند تمرکز کار وکالت را در محل اشتغال خود انجام دهند.

وی توجه به مراجعان، رعایت انصاف، کسب درآمد سالم، رعایت صداقت، امانت و صراحت را از جمله ویژگی‌های وکلای دارای اخلاق حرفه‌ای دانست و ابراز داشت: وکلا باید در کانون وکلای دادگستری حضور مادی و معنوی داشته باشند.

انتهای پیام/پ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول