اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال ‌احمر کرمان:

ماهیت جمعیت هلال ‌احمر مردمی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان کرمان گفت: ماهیت جمعیت هلال‌ احمر مردمی بودن آن است و ما باید همیشه در کنار مردم باشیم.

ماهیت جمعیت هلال ‌احمر مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کاووس محمودی پیش از ظهر امروز در کنگره علمی حوادث و سوانح طبیعی، گروه‌های آسیب‌پذیر، تجارب و آموخته‌ها در کرمان اظهار داشت: دیار کریمان یادگار مردم سرفراز بم است و بم در دل خود غم‌ها و شادی‌های زیادی را جای داده است.

محمودی افزود: جمعیت هلال‌احمر همواره خادم مردم بوده و بنا را بر این نهادیم تا از نظرات تمام اعضا استفاده کنیم، زیرا ماهیت جمعیت هلال‌احمر مردمی بودن آن است و ما باید همیشه در کنار مردم باشیم. 

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند "برای خدمت‌رسانی و انجام کارهای دقیق پژوهش لازم است"، تصریح کرد:  مشارکت علمی آینده‌سازان این مملکت در هلال‌احمر منشأ خیری برای پیشرفت کشور است.

محمودی عنوان کرد: توانمندی جوانان می‌تواند کارهای بزرگی را به پیش ببرد و همین توانمندی سبب شده تا جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران جزو پنج جمعیت برتر هلال‌احمر و صلیب سرخ جهانی قرار گیرد.

وی اذعان داشت: استان کرمان در بحث زلزله رتبه اول کشوری را دارد و دارای 18 گسل فعال است و به صورت میانگین روزانه دو زلزله بالای سه ریشتر در استان کرمان به وقوع می‌پیوندد.

محمودی با اشاره به ساز و کار این کنگره افزود: در کمتر از دو ماه، 50 مقاله به دبیرخانه کنگره رسید و هشت مقاله به مرحله نهایی راه یافت و این مقالات با توجه به جوان بودن اعضا دارای کیفیت مطلوبی است.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که این کار بزرگ را شاهد هستیم و در عمل نشان می‌دهیم که این کنگره نخستین کار نیست.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول