اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی میز خدمت

6 هزار نامه در میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری ثبت شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و مدیریت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: از اوایل مرداد ماه امسال تاکنون بیش از 6 هزار و 500 نامه در میز خدمت این اداره‌کل ثبت شده است.

6 هزار نامه در میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز فاضلی ظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل، اظهار داشت: استقرار میز خدمت این اداره‌کل در راستای دستیابی آسان و سریع مردم به دستگاه و ارائه خدمت به موقع و موثر به ارباب رجوع توسط این اداره کل است.

وی افزود: راهنمایی، هدایت و پاسخگویی به مراجعین، ثبت درخواست‌های مراجعین، هماهنگی با واحد اقدام کننده و هدایت ارباب رجوع به واحد مربوطه  از جمله خدماتی است که با استقرار این میز خدمت ارایه می‌شود.

فاضلی با اشاره به اینکه از اوایل مرداد ماه تاکنون بیش از 6 هزار و 500 نامه در میز خدمت ثبت شده است، بیان داشت: نامه‌های ثبت شده در ارتباط با معرفی به بیمه تامین اجتماعی، صدور کارت صنایع دستی، استعلام، نامه طرح‌های گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی بوده است.

معاون توسعه و مدیریت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: فرم نظرسنجی و صندوق انتقادات و پیشنهادات در کنار میز خدمت این اداره کل قرار گرفته شده است.

وی با تأکید بر لزوم خدمات‌رسانی صادقانه به مردم، گفت: با راه‌اندازی میز خدمت، در کمترین زمان خدمات و راهنمایی های لازم به ارباب رجوع ارائه می‌شود.

به گفته فاضلی میز خدمت آمادگی پاسخگویی به ارباب رجوع را دارد و مراجعین علاوه بر استقرار در میز خدمت بدون حضور در واحدهای داخلی، خدمت مورد نیاز خود را صرفاً از طریق این میز دریافت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: راهنمایی مراجعین در بدو ورود به اداره، ارائه مشاوره به مراجعین از نحوه دریافت خدمات، تسهیل و تسریع در انجام امور، جلوگیری از سردرگمی مراجعان، بالا رفتن راندمان کار، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت، جلوگیری از ازدحام مراجعین از دیگر مزایای راه‌اندازی میز خدمت است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول