اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‎های سه‌گانه گلستان:

فعالیت هیئت‎های سه‎گانه در شهرستان‎ها گلستان باید بیشتر شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‎های سه‎گانه گلستان گفت: فعالیت هیئت‎های سه‎گانه به عنوان بازوان قدرتمند و توانمند این رشته در سطح شهرستان‎ها باید بیشتر شود.

فعالیت هیئت‎های سه‎گانه در شهرستان‎ها گلستان باید بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان منصور خمری در جلسه عصر دوشنبه در جلسه با اعضای هیئت ‎سه‌گانه استان و اعضای هیئت‎های سه‌گانه شهرستان‎ها در مهمانخانه لشکر 30 پیاده گرگان با بیان اینکه ورزش سه‎گانه شهرستان روند رو به رشد و خوبی داشته است اظهار داشت: این رشد می‎تواند حرف‎های زیادی برای گفتن در سطح استان داشته باشد که برای رسیدن به قله‎های پیشرفت هیئت‎های ورزشی در سطح شهرستان‎ها باید فعالیت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد هیئت‎ها در یک ساله گذشته تصریح کرد: فعالیت شهرستان‎های گرگان، بندر ترکمن، آزادشهر و گنبدکاووس خوب بوده و همکاری و تعامل خوبی با هیئت سه‌گانه استان داشته است.

رئیس هیئت ورزش‎های سه‎گانه استان گلستان خاطر نشان کرد: شایسته است سایر شهرستان‎ها به ویژه بندرگز و علی‎آباد کتول که از ورزشکاران خوبی سود می‎برند فعالیت خود را بیشتر کنند تا نتیجه‎ای که عاید ورزش سه‎گانه استان می‎شود بهتر و مطلوب‎تر باشد.

در ادامه این جلسه دبیر هیئت ورزش‎های سه‎گانه استان گلستان با ارائه گزارشی از عملکرد هیئت ورزش‎های سه‎گانه استان در سال 1390 برگزاری دو دوره لیگ کشوری در رده سنی جوانان و بزرگسالان در استان گلستان و به میزبانی شهرستان بندرترکمن را یک موفقیت بزرگ نام برد که می‎تواند موجب رشد و شکوفایی این ورزش در سطح استان شود.

پیمان میرابی با اشاره به فعالیت هفت هیئت در سطح شهرستان‎ها ابراز امیدواری کرد ورزشکاران شهرستانی تلاش خود را برای قرار گرفتن در بین نفرات برگزیده استانی به منظور اعزام به مسابقات کشوری بیشتر کنند.

عبدالحمید قربانزاده ‎گوگلانی فرماندار شهرستان بندر ترکمن که رئیس هیئت سه‎گانه این شهرستان را بر عهده دارد با گلایه از عدم تعهدی که فدراسیون ورزش‎های سه‌گانه در خصوص ایجاد سایت در شهرستان ترکمن داده بود گفت: این سایت می‎توانست شور و شوق جوانان را برای ورود به این ورزش بیشتر کند و فضای خوبی برای انجام این ورزش در شمال کشور به وجود بیاورد.

سید احمد باباتبار رئیس هیئت سه‎گانه گرگان و زهره صامتی نائب رئیس بانوان ورزش‎های سه‌گانه استان با تمجید از همکاری هیئت‎های فعال اصلی‎ترین عامل نتیجه‎گیری را تعامل بین هیئت‎ها و حمایت از ورزشکاران با استعداد در این رشته نام بردند و از منصور خمری فرماندهی لشکر 30 گرگان به خاطر همکاری همیشگی در برگزاری مسابقات با استفاده از امکانات لشکر 30 گرگان تقدیر کردند.

روح‎الله اشرفی رئیس هیئت سه‎گانه شهرستان علی‎آباد کتول و عباس رسول‎آبادی رئیس هیئت سه‎گانه شهرستان آزادشهر هم توجه به بحث‎های آموزشی، برگزاری منظم لیگ استانی و رسانه‎ای کردن فعالیت‎های ورزش سه‌گانه استان را از عوامل تاثیرگذار در نتیجه‎گیری این ورزش در سطح ملی و حتی بین‌المللی برشمردند.

در پایان این جلسه به مناسبت فرا رسیدن سال نو از اعضای هیئت‎های سه‎گانه استان و شهرستان‎ها تقدیر و مقرر شد هیئت‎ها خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی استان در اواخر اردیبهشت ماه آماده کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول